Hallo allemaal,
Al een tijdje lees ik mee en inmiddels werd eens tijd om mij te registreren.
Ik denk dat ik de algemene passie hier deel en ben de trotse eigenaar van nogal uiteenlopende horloges / merken
Op dit moment ben ik nog op zoek naar een plek waar ik Swatch verzamelaars kan treffen om te kijken of ik nog 1 horloge kan vinden wat ik al jaren zoek.
Ruim 8 jaar geleden werd mijn verzameling Irony Swatches van de 007 villain collectie uit mijn huis gestolen (kan er nog pissig om worden) en op 1 na ben ik weer compleet maar de Hugo Drax / Moonraker Irony ontbreekt tot op de dag van vandaag nog.
Wellicht heeft iemand hier nog een tip in de juiste richting.
Welkom en goed idee om via HF te proberen je verlies weer teniet te doen. In mijn beleving komt hier weinig aan Swatch voorbij maar dat wil niet zeggen dat ze niet in collecties zitten en misschien zelfs wel mogen vertrekken. Geldt in elk geval voor mij bij sommige Swatches maar dit model kan ik je niet aanbieden. Een afbeelding is misschien wel zo effectief, en ook foto’s van andere items uit je collectie zijn altijd welkom natuurlijk!
Succes ieg met een gezocht advertentie of andere poging!!
@domega Dank,
Advertentie komt later leek me eerst netjes me even voor te stellen.
Had al gezien dat Swatch niet perse hier de voorkeur heeft, wat ik wel kan begrijpen maar desalniettemin wel een beetje jammer vind.
Met deze Swatches is bij mij de liefde voor horloges echt begonnen, en uitgemond in algehele liefde voor.
Kortom ik draag mijn swatches met minstens net zoveel plezier als mijn Rolex, uiteindelijk gaat het erom wat je zelf mooi vind.
Anyway ik heb niet perse de hoop om hier mijn lang gezochte Hugo Drax Swatch (YRS410G) te vinden maar wellicht een paar goeie aanwijzingen van andere fora of websites waar dit wellicht wel kan, want Google laat mij nu in de steek.