even voorstellen

Ik ben net een uurtje lid en al een goed advies rijker van een reparatiekit en wat schroevendraaiers met dank aan @Logixa.

Graag stel ik me even voor.

Ik ben 51 en al jaren gek van horloges. Na een vervelende gebeurtenis waarbij ik mijn zus ben verloren heb ik als aandenken mijn tweede echte horloge gekocht. Een Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande in 2010. Mijn derde horloge was een Oris Atelier Worldtimer (2014).
Na mijn verhuizing zijn deze twee horloges gestolen na een inbraak en ik mis ze nog steeds :frowning:

Gelukkig keerde de verzekering uit en ben ik in 2015 op zoek gegaan naar een nieuw horloge. Na een zoektocht van een jaar kwam ik uit bij de IWC portofino hand wound 8 days. Ik draag het al 3 jaar elke dag en geniet er ook elke dag van.

Ik ben inmiddels in het proces geraakt van een tweede horloge. Gisteren nog in Dusseldorf wat mooie exemplaren gepast. Ik heb twee zoons en ik wil ze graag allebei een mooi erfstuk nalaten :).
Ik ben op zoek naar een klassiek model met blauwe tonen. De Glashutte Cosmopolite heeft veel indruk gemaakt. Eigenlijk boven budget maar het zal iets in die richting worden. Wil nog een van der Klauw passen die ik onlangs zag en onder de 10K zit.

Ik hoop hier veel plezier te beleven. Mocht iemand een tip hebben over mijn gestolen horloges hoor ik het graag.

22 likes

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

1 like

Welkom!!!

1 like

Mijn beste,

Martien, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers vóór liefhebbers, waar de passie voor het horloge met verve wordt gedeeld!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom

1 like

Welkom en veel plezier op het forum! Btw leuke vooruitzichten qua horloges in aantocht :yum:

1 like

Welkom

1 like

Martien, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier hier. Groetjes.

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF en succes met je eventuele nieuwe aankopen, veel plezier hier!

1 like

Heftig verhaal. Welkom en plezier bij de zoektocht.:+1:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom hier.

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom! Veel plezier op het forum

1 like

image

1 like