Hallo allen,
Bij deze zou ik mij graag even voor willen stellen. Ik ben Kevin en ik kom uit het zuiden van het westen van het land.
Recentelijk had ik het met een kennis over horloges en toen wees hij mij op dit forum. Zodoende ben ik dus hier terechtgekomen.
Ik heb altijd al een fascinatie en liefde gehad voor horloges, maar ben nooit een echte verzamelaar geweest. Dit voornamelijk omdat mijn portemonnee zijn handen vol heeft aan mijn enorme boeken- en platencollectie. Een derde verzameling zou er simpelweg niet bij kunnen - zeker niet gezien de kosten die met een horlogeverzameling gepaard zouden gaan.
Mijn horlogecollectie is dus ook vrij magertjes. Ik heb een mooi horlogekoffertje welke plek biedt voor een vijftal horloges en dat wil ik ook graag als maximum aanhouden. Wil ik een nieuwe, dan verkoop ik een oude.
Van links naar rechts bestaat mijn huidige collectie uit de volgende horloges:
Vintage Slava uit begin jaren '80; MVMT Chrono welke een verjaardagscadeau was van mijn vriendin; Omega Speedmaster Date uit 2008; Frederique Constant Classics FC-259BR5B6B; Sternglas Junis 38
Hoewel de Frederique Constant momenteel nog wel deel uitmaakt van mijn collectie, zal dat, vrees ik, niet lang meer het geval zijn. Het was bedoelt als kerstcadeau aan mezelf, maar nadat ik hem na een goede drie weken levertijd en een flinke som inklaringskosten gisteren eindelijk in ontvangst nam, bleek hij helaas toch niet helemaal naar mijn persoonlijke smaak te zijn. Heel spijtig, maar hij staat inmiddels dus alweer op marktplaats. Ik hoop met het geld een Casia Oceanus S100 op de kop te kunnen tikken.
Verder ben ik van plan nog decennia van mijn Omega te genieten en hoop ik in de toekomst een mooie Blancpain Flyback te bezitten. Of wellicht zelfs een Rolex Explorer.
In ieder geval; bedankt voor de aandacht en tot ziens op het forum!