Dag, ik ben Kees. Ik heb me net aangemeld op het forum dus het lijkt me netjes om me even voor te stellen. Ik ben al een aantal jaar horlogefanaat en heb de afgelopen jaren behoorlijk wat horloges gehad. Ik heb er meestal een stuk of acht waarvan er een aantal steeds blijven. Vorige week had ik nog een omega speedmaster uit 2017, een Hamilton Jazzmaster chrono met zowel witte als zwarte dial, een tissot le locle chrono, een Dan Henry 1964, een Frederique Constant Classic, een Fromanteel, en een undone horloge. Helaas is er bij ons ingebroken en hebben ze alles wat thuis lag meegenomen. Alleen de Jazzmaster chrono en de Dan Henry heb ik nog. Ik ga dus weer rustig bouwen aan Mn collectie en dit leek me een mooi forum om inspiratie op te doen. Tot nu toe kwam ik hier regelmatig terecht om wat te lezen, maar nu wordt het tijd om wat meer mee te doen. Ik ga eens wat door de verschillende forums snuffelen. Groet!
Welkom Kees op HF
Welkom en jammer van die inbraak!!
Kees, welkom en veel plezier op ons mooie forum. Jammer, dat je door de inbraak zoveel kwijt bent geraakt.
Rottig van de inbraak maar mooi dat je het âsportiefâ opvat. Veel plezier met het opnieuw bouwen aan de verzameling en van harte welkom!
Hoi Kees. Welkom op het forum.
Welkom op HF, sterkte met de gevolgen van de inbraak! Veel plezier hier gewenst en dat je spoedig weer een leuke collectie mag hebben.
Welkom
Van harte welkom.
Ben wel een beetje een flipperaar⊠en was redelijk verzekerd. Schiet er iets bij in maar krijg het meeste weer terugâŠ
Mijn beste,
Kees, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom hier op het forum, wordt hier genoeg geflippert
Welkom, en wat een domper om zo het forum binnen te komen.
Wel fijn dat je erdoor niet je passie voor horloges bent verloren.
Misschien een idee voor een externe kluis, en verspreide opslag? Misschien kluisje thuis, in je zaak, etc. Ik heb zelf 3 safeloketten bij de bank. Maar er zijn ook commerciële bedrijven die kluisruimte verhuren. Niets is 100% veilig, maar verspreiden helpt al dat niet gelijk alles weg is.
Hallo Kees, welkom op het forum!
Veel plezier met het (op)nieuw opbouwen van je collectie
Slim Kees en veel plezier op het forum!
Welkom Kees! Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben hier.
Spijtig om te horen dat die ziellozen je van je indrukwekkende collectie hebben ontnomen; dat was pijnlijk om te lezen.
Chapeau voor je vasthoudendheid!
Welkom
Warm welkom, vervelend dat de aanleiding een mindere is. Maar hier kun je positief vooruitkijken.