Even voorstellen...

Hallo mede uhr-o-fielen,

Ik zal mijzelf even kort introduceren, Mijn naam is Ed, woon in Groningen en zoals mijn username al doet vermoeden heb ik een dingetje met automaten… :yum: ik bezit diverse Chinese prularia, wat Seiko’s en een Casio… maar ik verwacht dit weekend mijn eerste klok die ik “collectie waardig” acht…
Verder wordt ik erg hebberig van alle mooie horloges, Zwitsers of niet. Stiekum heb ik ook nog ergens een zwak voor een (vintage) Omega, dus wie weet… :roll_eyes:

Hier mijn nieuw verwachte aanwinst:

Groet,
Ed

19 likes

Welkom ed.

Ed, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom Ed! Mooie tijd hier!

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

Welkom op het forum, maar kun je misschien al vast een tipje van de sluier oplichten wat jij " collectie waardig" vind.

“Collectie waardig” voor mij zijn horloges waar ik niet snel op uitgekeken zal raken. Verder ben ik net een ekster… :rofl:

1 like

Zeer mooie keuze, zie ik ook jammer genoeg te weinig op het forum.

Een minpuntje is dat het mineraalglas van Orient wel snel krast; maar niet bang zijn, saffierglas is zo besteld & geplaatst.

Verder ben ik wel benieuwd naar die Seiko’s

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum…

Ed, welkom hier! Een Orient: eigenlijk altijd goed. Plezier hier.

Ik zal dit weekend even het hele spul op een foto zetten, maar morgen eerst even naar de motorbeurs :wink:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom Ed, binnen de contouren van dit magnifieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Ed, prima dat zwak voor Omega, daar mag je hier gewoon eerlijk over zijn

Welkom Ed ! Veel plezier hier ! Is een mooie Orient !

Warm welkom!

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier!
Goede keuze die Orient, zelf heb ik een Orient automaat van 50 jaar oud en een Orient Quartz van 40 jaar oud, beide nog steeds in perfecte staat. Succes met het vinden van een Omega (vintage)!

Welkom

Welkom :grin:

Welkom op dit forum Ed!!!