Even voorstellen

Hallo allemaal, nieuw hier dus ik stel me even voor :).
Ik ben Martijn en woon in het mooie Den Bosch. De horloge liefhebberij is voor mij nog redelijk nieuw hoewel ik er altijd wel een zwak voor heb gehad. Ik denk dat ik sinds mijn 12de wel een klokje om mijn pols heb en zou me ‘naakt’ voelen zonder :). Waar ik vroeger alleen maar er op lette of ik het horloge mooi vond (en binnen mijn prijsrange) waarder ik tegenwoordig meer de techniek, het vakmanschap en de geschiedenis van een merk. Maar het blijft natuurlijk altijd een kwestie van een klik hebben :).

Op dit moment heb ik een bescheiden collectie:

Een Rolex Oyster Perpetual Datajust 1601, een erfstukje die ik zelf nooit draag (in bruikleen gegeven aan mijn vader)

Een Seiko SARB017, de Alpinist. Hate it or love it, maar ik voel me er iedere keer tot aangetrokken… zit op een zwart met groene nato, een super combinatie. En groen en goud zijn normaal niet mijn favoriete kleuren :).

Een Hamilton Khaki King, de champagne kleurige. Understated, maar een fijn allround klokje. Afwisselend op zijn originele bruine band of een donkerblauw met geel nato.

Een Zeno Big Date Pilot Chrono, een quartz klokje die ik jaren dagelijks heb gedragen, redelijk versleten maar niet stuk te krijgen. Verdient binnenkort een opknap beurtje.

Ik hoop hier mooie verhalen te lezen, ben zelf op zoek naar nieuwe bandjes (vintage leer, nato’s) en hoop mijzelf in toom te kunnen houden als ik iets leuks voorbij zie komen… Dat valt niet mee!

13 likes

Welkom hier! Dat is een mooie collectie die je al hebt. Geniet van alles hier op het forum!

Van harte welkom! :slight_smile: :+1:

Mijn beste,

Leuk weer een enthousiasteling erbij!!
Martijn, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! Geniet van al het moois hier op het forum🙂

Welkom, fotos ook altijd leuk om te zien.

Welkom Martijn ! Je bent al goed bezig :+1: Er valt genoeg verdere inspiratie hier op te doen… :grin:

Welkom, geniet van al het moois hier

Welkom en ga maar alvast op zoek naar een mooie horlogedoos met veel ruimte! :wink:

Haha, terecht. Beetje moeilijk in de avond maar hierbij, behalve de Rolex dus.

3 likes

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

:+1:

Welkom Martijn
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Mooie collectie al! Welkom.

image

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

Welkom :grin:

Welkom Martijn!

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier!

Welkom Martijn!