Hallo allemaal,
Na de nodige maanden op dit forum mee te hebben gelezen, is het tijd om mij eens voor te stellen. Mijn naam is Johan en ik woon in Harlingen. Ik ben in het dagelijks leven advocaat en ik heb mijn eigen kantoor. Ik ben actief door het hele land. Ik ben gehuwd en ik heb zeven prachtige kinderen (ook een hobby, ik geef het toe ).
Ik heb in mijn tienerjaren ooit eens uit nood een Seiko Horloge gekocht bij de plaatselijke V&D en dat was het wel. Dat horloge heb ik niet eens lang gedragen en is ergens in de kast beland en in de jaren daarna heb ik naakt om de pols rond gelopen. In de afgelopen maanden ben ik eigenlijk wat besmet geraakt met het horlogevirus door toedoen van mijn schoonzoon die het er de hele tijd over had. Daarnaast had ik net een grote strafzaak waarbij een van de verdachten, een client van mij, het ook de hele tijd had over zijn horlogepassie. En zo ben ik er eigenlijk wat ingerold.
Ik heb inmiddels het nodige gelezen op dit forum en ik heb de nodige merken bekeken. Ik ben me eigenlijk best wel rot geschrokken van de prijzen van sommige merken en modellen maar dat had ik ook toen ik net begon met wielrennen en mijn eerste racefiets wilde aanschaffen. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk.
Ik ben maar relatief eenvoudig begonnen door een Seiko Presage aan te schaffen, een van de limited editions. Dat model vind ik een prachtig horloge. Omdat ik via dit forum las dat www.creationwatches.com leuke aanbiedingen zou hebben, heb ik net deze week samen met mijn schoon wederom een Seiko aangeschaft. Een eenvoudige sports 5 duikertje maar wel een mooie, althans dat vinden wij.
Ik heb het geld er nu helaas niet voor over om een echt duur horloge aan te schaffen zoals eentje wat mij echt mooi lijkt, zoals de Omega Seamaster Planet Ocean, die met dat oranje gekleurde gedeelte op de bezel maar wie weet misschien later eens. Het geld wat ik aan een dergelijk horloge kan besteden, kan ik ook besteden aan de kinderen of andere leuke dingen. Ach, prioriteiten stellen eigenlijk. Misschien maak ik wel een speciaal spaarpotje voor een nieuwe horloge en kom ik dan eens uit op een dergelijk model.
Voor nu, leuk om deel uit te maken van dit forum. Ik beperk mij eerst nog wat tot het meelezen en geleidelijk zal ik wel wat actiever worden.
Mochten er mensen zijn die juridisch eens tegen het een en ander aanlopen, jullie kunnen altijd vrijblijvend even bij mij aankloppen via een PB.
Hartelijke groet,
Johan