Peter, van harte welkom op het forum. Wat mooi dat je zó kunt genieten van een “simpel” horloge! Houd dat vast, zou ik zeggen.
Welkom! Veel plezier hier!
Ik haat dit.
Vroeger was alles beter
En goedkoper. En viezer. Heerlijk.
Hahaha daar ging de koffie.
Even los van mijn beschikbare budget staan de volgende klokjes op mijn wishlist:
-
Rolex Oyster Perpetual
-
Rolex Datejust
-
Rolex Explorer
-
Omega Speedmaster Date
-
Omega Speedmaster Professional
-
Omega Speedmaster Reduced
-
Omega Seamaster Planet Ocean
-
Omega Seamaster Diver
-
Longines HydroConquest
-
Longines Conquest
-
Tag Heuer Carrera Calibre 16
-
Tag Heuer Carrera Calibre 5
-
Breitling Avenger II
-
Breitling Superocean Héritage
De Speedmaster is verreweg mijn favoriet op het moment al valt die wel buiten mijn budget.
Helaas heb ik met 17cm geen massieve polsen dus ik denk dat de Reduced beter bij mij zou staan.
Ik ga overmorgen bij de plaatselijke boutique een Speedmaster Date bezichtigen. Met 39mm is deze qua formaat precies goed én valt precies binnen mijn budget.
Welkom op het forum!
Mijn beste,
Peter, van harte welkom binnen de contouren van dit stijlvolle HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Alles voor de likes! Anders hoor je er tegenwoordig niet meer bij hè.
Ik ben een Millennial dus ik heb een excuus om zulke kiekjes te mogen maken.
Met een statief en een timer is het goed te doen! Daardoor kan ik mijn indianenarmbandjes vasthouden.
Dit maakt de foto net even dat extra beetje #fitgirl.
Ik ook!
Goddamnn son, hell no. Kraaltjes en glaasjes zijn voor kinderen en indianen . Maargoed, laat mij je niet wegjagen van het forum, het is hartstikke leuk hier verder.
Nu serious business, met een 17cm pols zou ik als ik jou was voor een 36mm 5 digit Datejust gaan!
Of als je wat minder avontuurlijk bent, plaatje van insta:
Je hebt in je lijst geen verkeerde keuzes staan, maar ik denk dat wanneer je een Speedmaster Date koopt je nooit he-le-maal tevreden bent omdat de Pro er nog boven staat.
Iets om rekening mee te houden.
Welkom Peter!
Ik kan wel tegen een stootje.
Bedankt voor de tip! Ik ga sowieso even kijken of de Date wat is en hoe het voelt. Er liggen daar ook genoeg Rolex uurwerken waardoor ik prima kan vergelijken.
Overigens maak ik gelukkig ook nog genoeg kiekjes zonder kralen. Een hobby van me:
Ik ben benieuwd wat het forum nog allemaal in petto heeft!
Vraag jij mij nou om te reageren? Dat mag best iets directer, hoor.
Welkooom!
Welkom op HF!
Heel cool!
Speedmaster Date, moet je doen😀!
Ω
Groot gelijk meid gewoon doen!
Welkom op het forum trouwens, dat vergat ik nog even
Edit: Gave brommert
Dat wordt een indrukwekkende collectie! Veel succes en plezier met het realiseren van deze wensen!
Welkom, Peter en nog veel plezier op ons forum.