Na een tijdje anoniem en zonder account op het forum rondgeneusd te hebben vond ik het maar eens tijd worden om mezelf aan te melden. Dus bij dezen!
Tijdens wat browsen op het internet kwam ik totaal willekeurig (hoop ik) een video tegen van een servicebeurt van een vintage Breitling. Deze heb ik vol verbazing afgekeken en sindsdien is er iets bij me gaan “tikken”.
Zo lang ik mij kan herinneren draag ik een uurwerk om mijn pols maar ik ben mij er nooit écht bewust van geweest. Tot nu.
Op dit moment draag ik vrijwel dagelijks een Corniche Heritage 40. Een uurwerk met een simpele Miyota 2025 Quartz movement maar ik vind het werkelijk prachtig om te zien en te dragen.
Toch vind ik het tijd voor de stap naar een hoger segment.
Ik hoop spoedig een prachtig pre-owned Zwitsers automaatje te vinden en kijk nu al uit naar de zoektocht!
Wat een ontzettende zwoele #fitgirl#healthylife#fancybips#waaromhoudikmijnarmbandjevast#allesforthegram instagram foto. Als je die indianenarmbandjes niet omhad, zou ik er zo een beetje @Drebin in kunnen zien. Dit is positief!