Ook van mij welkom, hoewel ik je gezicht al vaak voorbij heb zien komen. Indrukwekkende collectie, maar de Omega’s vind ik natuurlijk het mooist😀. Veel plezier gewenst hier op het gezelligste forum!
Ω
Ook van mij welkom, hoewel ik je gezicht al vaak voorbij heb zien komen. Indrukwekkende collectie, maar de Omega’s vind ik natuurlijk het mooist😀. Veel plezier gewenst hier op het gezelligste forum!
Ω
Welkom Chris, wat een prachtige collectie klokjes heb je! Alleen van het merk Seiko wordt ik niet warm, net als VW, iedereen heeft er een…
Dank allemaal! Seiko is een merk waar ik vroeger ook mijn neus wel eens voor op hield maar tegenwoordig weet ik het merk steeds meer te waarderen. De prijs-kwaliteitverhouding is echt uitzonderlijk (sommige modellen helaas wat minder maar dat ligt meer aan mijn eigen smaak).
Ik heb echter nog nooit een Grand Seiko gehad dus dat lijkt me nog een stap die ik zou moeten nemen in mijn Queeste.
Beste Chris,
welkom op HF!
mooie tijd hier, maar zo te zien heb je die thuis ook
Welkom
En wat een mooi gevarieerde collectie.
️
Welkom, Chris en da’s een indrukwekkende collectie!
Ja, die zie je inderdaad nog wel 'ns langskomen, zeg maar.
In ieder geval veel plezier op HF en we gaan zien wat er nog allemaal voor moois bijkomt!
Welkom.
Vette collectie!!! Die Aikon staat ook op mijn lijst leuk klokje lijkt me dat👌