Even voorstellen.

Nou zeg, ik ben al een half jaar lid maar helemaal vergeten mezelf even voor te stellen! komptie dan he!

Ik ben Chris en woon in een dorpje in de buurt van het mooie Amersfoort, vader van 3 jongens en werkzaam in een ziekenhuis in Utrecht. Druk leven maar voor horloges maak ik graag wat tijd :wink:

Ik ben een echte flipperaar en ben echt op zoek naar een “klik” met een horloge, deze heb ik bijvoorbeeld met mijn Explorer 1 (39mm) en mijn witte Milgauss maar ik heb ook een zwak voor mijn OceanX SRS112 en mijn gouden Omega stemfork bijvoorbeeld. Ik probeer mijn collectie in te perken maar helaas hij groeit nog steeds elk jaar… ik schat dat ik nu ongeveer 30 moderne horloges heb en 10-15 vintage horloges van 25 jaar en ouder…

Kortom altijd op zoek naar het ultieme horloge die er toch nooit komt aangezien de zoektocht veel te leuk is!

Ik heb helaas nog te weinig ervaring met alle horlogemerken en ik hoop via jullie nog wat goede tips en informatie te krijgen zodat ik niet weer in bepaalde valkuilen stap! (te veel sub 500 horloges kopen terwijl je met iets langer sparen wel je echte " grail" kan kopen of afkerig/afkeurig zijn van Quartz maar nu quartz weer omarmd hebben, een prachtige Zeno van 47 mm kopen met een pols van 16,5 cm, etc…)

Ik heb in de afgelopen maanden al veel geleerd en ook al 2 horloges via het forum gekocht! het is geweldig om zoveel “gelijkgestemden” te zien. Ook fijn om te zien dat er zo netjes met elkaar wordt omgegaan in dit forum, dat is wel eens anders op diverse fora.

Iedereen veel plezier gewenst met deze bijzondere hobby!

31 likes

Klinkt alsof je meer een hamster bent dan een flipperaar met zoveel horloges :wink:

Welkom!

1 like

Welkom Chris,

Je ‘gezicht’ kwam me al bekend voor :wink:. Je bent er lekker mee bezig. We houden van foto’s zoals je weet…

Zowel vintage als modern, ik heb dat ook. Net als een collectie die eerder groeit dan krimpt… :see_no_evil:

Veel plezier hier!

Willem-Jan

Welkom :+1:

Welkom Chris,