even voorstellen

hallo allemaal.ik zal me even voorstellen ik ben sedat 28 jaar uit amsterdam.ben pas lid geworden van de forum maar ik bezoek de site al een tijdje en vind dat het nu tijd is om lid te worden van deze interresante site en de mensen natuurlijk.ik heb niet echt een grote collectie aan horloges het liefde voor horloges begint langzamerhand te groeien en te kriebelen.mij laatse aanwinst is een hamilton jazzmaster auto chrono moonphase met een valjoux 7751 uurwerk wat vinden jullie ervan ben beniewd heb het foto niet kunnen uploaden maar probeer het alsnog bij te zetten

met vriendelijke groeten SEDAT

Welkom Sedat en met die jazzmaster heb je een fantastisch
mooi horloge in huis gehaald, ongeacht welke uitvoering.
Veel plezier op het forum en laat de foto’s maar komen.

Mijn beste,

Van harte welkom Sedat, op dit plezante horloge forum.
Een forum vol technisch vernuft en tijdloze passie.

De Hamilton jazzmaster chrono is een fantastisch horloge dat je pols mag sieren.
Dus dat het gaat kriebelen bij je, dat geloof ik graag!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ook namens mij van harte welkom, en die Hamilton vind ik een fraaie klok.

Welke klokjes heb je nog meer? Begrijp uit je verhaal dat 't niet allemaal automatische chronografen zullen zijn, maar zoals je wellicht al gemerkt hebt, is dat op dit forum helemaal niet van belang. Zo vinden de meesten van ons het ook leuk om wat meer over de rest van de collectie zien/te lezen.

Hallo & welkom Sedat,

Mooi gecompliceerd uurwerk zo’n 7751 (tu), de horloge’s met dit uurwerk vindt ik vaak erg fraai. Nog meer horlogewensen, voor de komende tijd?

tabee

ik heb op dit moment een vendoux turtle.een prachtige horloge heb em al 4 jaar nooit problemen gehad.en een seiko 5 en mijn laatste aanwinst is de hamilton jazzmaster maar ik moet er nog op wachten hij is onderweg.

Welkom:)-D