Even voorstellen.
Mijn naam is Peter en ben sinds juni dit jaar actief op het HF. Hiervoor keek ik regelmatig op het HF maar had geen account aangemaakt. Wel heb ik vorig jaar bij een lid van het HF Dreski uit Amsterdam een Oris sixty five gekocht. Deze wil ik trouwens weer gaan verkopen zodra ik hiervoor rechten op het HF. Niet dat die niet bevalt maar ik wil het geld bij een Tudor leggen. Verder beleef ik dagelijks veel plezier aan het HF, een duidelijk forum voor horlogeliefhebbers. Ik heb al een paar keer een vraag gesteld en er was altijd wel een lid van het HF wat een antwoord had en dit maakt het dus zo leuk dit forum. Verder heeft iedereen zijn lievelingshorloge voor mij is dit de Omega Speedmaster vandaar ook mijn naam op het forum en 007 is de verwijzing naar James Bond die in elke film oud of nieuw een prachtig horloge draagt dus wordt nog spannend in april bij de première van de nieuwe 007.
Overgings schat ik in dat het Omega er veel aan is gelegen om bij deze 25e film 007 een Omega te laten dragen.
Gegroet Peter
![image|375x500](upload://yyJu3mIZieHjO5bPOw5Dn6WPrwv.jpeg)