Ik lees alweer een tijdje mee op het forum wat me (vanzelfsprekend) goed bevalt en nu ik ook mag posten in het verkooptopic lijkt het me wel tijd me even voor te stellen
Ik ben Ries, woon in het zuiden van het land, in Someren (stukje onder Eindhoven) en hobby’s variëren van sport tot films tot uiteraard horloges.
Werk veel achter/vanaf de pc wat me de mogelijkheid biedt om veel te volgen op de diverse forums
Maar waar het natuurlijk om gaat; mijn interesse in horloges is zo’n 6 jaar geleden begonnen, en ik heb inmiddels ook al heel wat horloges mogen bezitten, variërend van Camel Active tot Omega Seamaster en e.e.a. wat daartussen zit.
Ben momenteel (maar ik denk dat dat iets wordt wat langer speelt dan momenteel) mijn verzameling aan het wisselen/verversen en heb zodoende toch ook regelmatig wat te koop/ruil en ik moet zeggen dat, in tegenstelling tot “reguliere” verkoopplaatsen, denk aan marktplaats, tweedehands.nl etc, het contact met forumleden erg prettig is en gelukkig is het goed merkbaar dat hier veel liefhebbers zijn, wat bijdraagt aan de sfeer van het forum.
Hoe dan ook, medeforummers, dank voor het lezen van m’n intro!
Hallo Ries, ik denk dat ik je naam al in verschillende topics was tegengekomen, maar ik kan me natuurlijk vergissen. Leuk dat je nu ook mag verkopen en ik hoop dat dat het plezier wat je aan deze hobby kunt beleven aleen nog maar vergroot.
Hoi, van harte welkom op dit geweldige forum! Volgens mij ben je niet echt een onbekende meer hier, maar altijd leuk om te zien als mensen de moeite nemen zich even voor te stellen, en al helemaal als het een mede-Brabander is…
Van harte welkom Ries op dit energieke horlogeforum.
Hét forum, waarbij de passie der materie, hand in hand gaat met het kameraadschap van de mens achter het horloge!!