Even voorstellen :)

Hoi

Ik ben Adam en ik woon in Hasselt , België , maar oorspronkelijk van Rusland .

Ik ben bijna 18 jaar oud en sinds kort geïnteresseerd in horloges .

Dit was mijn eerste horloge wat ik op mijn 13de van mijn vader kreeg ( die horlogemaker is ) toen ik vertrok naar België ,
het is een Orient Crystal . Deze werkt momenteel niet omdat ik er niet voorzichtig mee geweest ben , maar ik ga ze een
van dees laten herstellen en er een nieuwe bandje opzetten .

Het 2de horloge wat mijn vader opgestuurd heeft op mijn 16 is Vostok Komandirskiye , wat nu een bruine bandje
heeft i.p.v. die lelijke zwarte :stuck_out_tongue:

Tot een paar maanden geleden heb ik nooit interesse gehad voor horloges en heb ze zelden aan gehad . Maar ik ben
verliefd geworden op mijn neef zijn horloge toen hij ons kwam bezoeken in België .
Het is een Hamilton Khaki Automatic Regatta . Deze vond ik heel mooi en ben op zoek gegaan naar ongeveer dezelfde .

En sinds vandaag ben ik een trotse eigenaar van deze Hamilton Khaki Automatic X-Wind .

En nu sparen voor een Breitling …

PS , niet letten op mijn nederlands :smiley:

Groeten Adam

Welkom!

Welkom! :~

Welkom! Die Hamilton is fors, maar wel erg mooi!

Veel plezier op dit fourm, Matthijs

Mijn beste,

Adam, van harte welkom op dit markante horlogeforum.
Een mondiaal forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Van harte welkom en proficiat met je aanwinst!

Welkom Adam,

het horloge uit je vaderland zal je erg dierbaar zijn. De rest van de collectie mag er ook zijn.

Veel plezier hier.

Welkom, Adam, Dobro pozjalowatj op het forum.

Groet,

Alex

Bedankt iedereen .

grtz

Welkom Adam en dit was een leuke voorstelronde van jou en je horloges.
Hele mooie Hamiltonheb je aangeschaft.
Verder veel plezier op het forum.

Hallo Adam, van harte welkom op dit forum. Je hebt al een leuke collectie!

Adam, welkom op dit mooie forum. Geniet ervan, maar dat gaat zeker lukken met die mooi Hamilton om jouw pols.

Eric