Even voorstellen.

Dag beste mensen van het horlogeforum. Ik ben Niels en sinds kort heb ik het seikovirus te pakken. Het is allemaal begonnen met een horloge die ik voor een prikkie via Marktplaats kocht. Dit horloge was een Seiko en zo geschiedde. Na een tijdje had ik wat geld over en heb ik een 2e Seiko horloge gekocht bij monsterwatches. Onderhand is de 3e aangekocht en kan ik mijzelf bijna niet bedwingen om nog meer aan te schaffen. De vrouw is er alleen niet zo blij mee en kan mij nog een beetje beteugelen. Het virus is behoorlijk besmettelijk aangezien mijn zoontje van 4 ook al heel aandachtig naar mijn horloges zit te kijken. Ik hoop mijzelf nog wat meer te verdiepen op dit forum en zo ook wat andere merken te leren kennen.

Gegroet, Niels

19 likes

Welkom Niels!
Als je hier op het forum bent dan ben ik bang dat de volgende aankoop niet lang meer duurt! :grinning:

1 like

Welkom Niels!

1 like


Herkenbaar!

1 like

Welkom Niels en veel plezier op het forum!

1 like

Welkomđź‘Ť

1 like

Welkom!

2 likes

hello-my-son-we-have-been-expecting-you

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom Niels…:smile:

Het Seiko virus laat je nooit meer los, vrees ik.

1 like

1 like

Mijn beste,

Niels, van harte welkom, binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat is dit nu weer voor raar plaatje.

Welkom Niels!

1 like

Welkom Niels. Leuk om te lezen dat je zoontje ook al geĂŻnteresseerd is in horloges :blush::innocent:

1 like

Lees de introductie van Niels en je snapt 'm. :wink:

1 like

Welkom Niels!

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!

1 like

Ik kon er wel om lachen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom op HF !

1 like