Even voorstellen

Hoi allemaal!

Laat ik mij eens voorstellen. Mijn naam is Lammert en ik heb van jongs af aan eigenlijk altijd een verzameling gehad. Mijn interesses waren echter net zo veranderlijk als de seizoenen, maar naarmate ik ouder werd begonnen mijn interesses zich wel wat te focussen in een bepaalde richting. Uiteindelijk ben ik jaren bezig geweest een leuke collectie (bruikbare) schrijfmachines te verzamelen, waar de mechaniek mij fascineerde. Ik richtte mij voornamelijk op de jaren 40-60. Ik schrijf regelmatig, waardoor er nu standaard een schrijfmachientje op mijn bureau staat. Vervolgens heb ik ook een hele aardige collectie analoge camera’s aangelegd, die ik zo goed als mogelijk opgeknapt heb en nog steeds gebruik voor mijn fotografie.

En nu raad je het al… een soortgelijk verhaal doet zich nu weer voor met horloges. Ik ben sinds vorig jaar in de ban geraakt van horloges. Ik stuitte eens op een Tissot Stylist op een rommelmarkt en besloot het klokje zonder nadenken mee te nemen. De naam klonk zo bekend. Hoe meer ik ernaar keek, hoe meer ik mij realiseerde hoe verfijnd een horloge is.

Ik scan sindsdien al geruime tijd dit forum af en het leek mij daarom inmiddels wel gepast om maar eens een account aan te maken. Mede dankzij dit forum heb ik mij inmiddels toch maar overgegeven aan het verzamelen van horloges. Ik zit nog in het prille beginstadium, maar ik zal proberen een positieve bijdrage te leveren en kijk ernaar uit nog veel te leren!

19 likes

Welkom bij de club.


Time is a never ending story.

Welkom Lammert en veel plezier op het forum!

Welkom!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Lammert, wees welkom op het forum.

Welkom

welkom-home

Mijn beste,

Van harte welkom, binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Bedankt allen!

Welkom en veel plezier gewenst hier!

Welkom.

Welkom, Lammert en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom Lammert!

Welkom

Welkom!

Beste Lammert,
welkom op HF!

Welkom :+1: