Even een eerste indruk is een foto gemaakt met mijn GSM.
Zal proberen wat mooiere foto’s te maken.
En nu de Breguet, we stikken van de nieuwsgierigheid X(
een breguet verkocht,…zucht …zonde
wees welkom
oscar
Dat was precies mijn gevoel…Je zult maar zo’n vrouw hebben :)o
Geintje Gert…
Ik zou maar op zoek gaan naar een pension.
Dit forum is levensgevaarlijk.
Je komt hier soms klokken tegen waar je helemaal achterover van slaat, in positieve zin dan.
Je hebt een aparte smaak daar hou ik wel van.
De PP vind ik een hele mooie klok je komt hem praktisch nergens tegen.
Wat betreft die Picot… ik blijf er maar naar kijken zo mooi vind ik hem. Was eerst wel even wennen aan het gewicht.
Ja… en die Breguet, iets verkopen is altijd zonde je krijgt er nooit meer voor terug wat je ervoor hebt betaald.
Nu maar hopen dat het horloge waar ik een … droom van krijgt binnen de marge licht anders wordt het verder dromen en koop ik een Swatch.
Ga Donderdag eerst lekker voor drie weken op vakantie.
wat wil je meer dan een breguet???..ik hoop dat horloge ooit ook eens te kunnen kopen, zal wel nooit gebeuren :(:(:(:(:(
Hoi Gert,
Welkom op het forum wens je veel plezier en wetenswaardigheden toe.
Beste Gert,
Welkom op het forum. Ik ben hier zelf nog niet zo heel lang actief, maar je zult er een hoop plezier aan beleven en -in mijn geval- hier er daar heel wat opsteken.
En…, waar iedereen zo naar smacht, wanneer zien we een fotootje van het Merk der Merken, de Breguet?
Groet,
Philip
Welkom, nu eens kijken hoe snel je verzameling groeit na je aanmelding hier
Zo dat is een mooi horloge. Zonde dat je die weg hebt gedaan, de vervanger moet wel heel bijzonder zijn.
kwijl kwijl kwijl kwijl
Heeft iemand nog valium anders kom ik de nacht niet door.
Vreselijk mooie klok.
die valium heb ik ook nodig bij de gedachte dat ie verkocht is, en niet eens aan mij ( zucht , kon ik het maar betalen )
Tis hem bijna, alleen nu met een de blauwe wijzerplaat.
Ik kan jullie nog wel gekker maken hoor Let op!! Ik heb vorig jaar bij een op dit Forum veel besproken handelaar uit maastricht een JLC Master Memovox ingeruilt voor…een Breguet Aeronavale XX lim. edition en deze is ondertussen ook al van adres verandert.
Ook de Audemars Piguet Millenary chrono die ik in mijn bezit had heeft het moeten afleggen tegen de Paul Picot
De AP is trouwens te zien op de site van www.clockwise.nl
Tsja…alleen mijn vrouw heb ik wat langer (17 jaar)
Soms koop ik iets waarvan ik denk jaaaa… dit is hem en 5 weken later, nou dat was hem.
Ik heb alleen 1 horloge gehad die ik met plezier heel lang gedragen heb en dat was (ik hoop dat ik nou niet vloek)
een Breitling Emergency maar die is samen met wat Heuer stopwatches zonder mijn toestemming uit ons huis
weggehaald.