Even voorstellen.

Ook ik volg met grote belangstelling jullie berichten op dit Forum.

Zal mezelf ook eens bekent maken:
Ben Gert Jan en 42 jaar en je kan wel zeggen dat horloges al een jaar of 10 een passie is.
Na wat geklungel en geschroef aan wekkers en horloges wilde ik wel wat meer te weten komen over horloges en heb dan ook via Zadkine de cursus praktijk uurwerkmaken,praktijk automatische,praktijk chronografen en de praktijk gevorderden gedaan.
Weet nu al iets meer .

De meeste op dit Forum hebben een indrukwekkende verzameling. Ik dus niet… bezit maar 3 horloges
Een oude Onsa en Berguet en sinds vorige week een Paul Picot chronograaf (Plongeur C-type)

Hoop veel van jullie op te kunnen steken en zal dit Forum blijven volgen.

Mvrg Gert jan

wat wil je indrukwekkender dan Breguet ? mooi man! heb je een foto ?

Waarschijnlijk kunnen de meeste mensen hier meer van jou opsteken als andersom.

Kwa kennis van uurwerken bedoel ik dan…

En zoals Master-Fan al vraagt, foto’s?

aangenaam…

Groet
Mark

Welkom bij de club der getikten :wink:

veel plezier toegewenst op het forum

welkom

welkom en veel plezier

Welkom!

Mick

Welkom! drie is meer dan genoeg hoor. Ik heb er meer gehad maar heb het teruggebracht tot 2 en dat hanteer ik nu als stelregel (hoop dat ik dat volhoud). Bedoel je Breguet (in dat geval: ::o) en een Paul Picot is natuurlijk ook top! Graag foto’s. Onsa zegt me niet zoveel, maar ook daar graag plaatjes van!

Bedankt allemaal.

Ik zal een paar foto’s maken en deze op het Forum plaatsen.
Ehhh…hoe doe je dat ???

Mvrg Gert jan

Wist ik ook niets van, maar het is tamelijk eenvoudig. Kijk even bij “Forum FAQ” daar vind je een ook voor de digibeet begrijpelijke uitleg.

Welkom en veel plezier op het forum, ook ik ben benieuwd naar je collectie. En ben ik nou de enige die denkt bij Bregeut aan zo’n oud vintage merk, iets als Paul Breguet ofzo? :smiley: Hoe dan ook, ik ben ook benieuwd naar je foto’s.

Welkom

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Welkom Gert,

Veel verblijfplezier op het forum, en we hopen nog vele posts van je te mogen lezen.
O ja, we zijn dol op foto’s hier…

gr,
Hans Mennink

Brequet la passion laisse des traces.
Welkom, ik heb mijn Brequet encyclopedie al klaar liggen.
Ik ben razend benieuwd.X(

Ik vindt mijn Breguet Marine met blauwe wijzerplaat en rubberen band mooi, mijn vrouw daaraantegen ziet liever een iets sportiever horloge om mijn pols.

Had een AP Millenary chrono en heb deze omgeruild voor de Paul Picot (de ÀP staat nu te koop op de site van clockwise) om aan haar wens te voldoen.

Overigens is de Breguet ook al verkocht dit om mijn oorlogskas te vullen . (heb een ander horloge op het oog)
Het betreft een DeWitt academia chronograaf Ref. AC.005.28.M003 ik weet alleen nog niet wat hij kost.

Ik hoop niet al te veel want dan staan mijn koffers buiten.

Welkom Gert Jan! Enneh… ga je koffers maar pakken :smiley:

Die vind ik dus echt prachtig de Marine. Zonde dat je die verkocht hebt, en nog spijtiger dat ik hem niet kan kopen want dat gaat (helaas) mijn budget te buiten. Maar een DeWitt is ook wel heel bijzonder. Heb zelf altijd wel wat dubbele gevoelens bij die typerende kast. Maar goed dat is een kwestie van smaak. Na zo’n opsomming van toppers kan ik echt niet heel veel langer wachten op de foto’s!