Even voorstellen......

Na een paar maanden (flink) wat gelezen te hebben op deze site, en sinds enkele weken af en toe een fotootje te hebben geplaatst, is deze regenachtige vrije maandagmiddag in Breda een mooi moment om mij ‘officieel’ voor te stellen op dit forum. Ik heb gekozen voor de nick ‘PerSecondeWijzer’ om de meest letterlijke betekenis van het woord; elke seconde op dit forum maakt mij een wijzer mensch ; -)

Enkele jaren geleden kocht ik mijn eerste automaat; een Hamilton Jazzmaster Open Hart, gevolgd door een Seiko Mini Snow Monster. Ik draag ze nog steeds met veel plezier. Afgelopen zomer het horloge gekocht waar ik een lange tijd op zat te azen; een Rolex OP in het mooie white grape. Een soort van gouden klatser maar dan ietwat onder de radar.

Het plan is om ergens volgend jaar een mooie Flieger te kopen. Je kent het wellicht wel, het dilemma tussen Sinn en Stowa. Maar er is nog tijd genoeg om daar achter te komen. Vaak is de aanloop naar iets nieuws leuker dan de aankoop zelf.

Bedankt voor het lezen !

24 likes

Polish_20200130_155114516

Welkom

Welkom :grin:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom.

Welkom! Goeie Nickname!!:+1:

Wees welkom en veel leer en leesgenot.

mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom om dit forum!

De white grape is, samen met de olijfgroen en off-white, het beste in de OP serie.

Welkom op het HF :sunglasses::+1:

Welkom…:smile:

Daar ben ik het volledig mee eens ;-). Die volgorde ook.

1 like

Ha! Welkom🍺

Van harte welkom op ons mooie forum!

download

Mijn beste,

Van harte welkom, binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Beste Bob,
welkom op HF!

Welkom hier!