Even voorstellen

Goedemiddag allen,

ik ben al enige tijd lid van het forum en dat bevalt goed maar wil mijzelf, fatsoenshalve, toch nog even voorstellen.
Mijn echte naam is Bert en heb de gezegende leeftijd van 58 jaar. Al vele jaren ben ik geïnteresseerd in horloges en heb daarom ook al de nodige aangeschaft. Ik zal binnenkort proberen hier wat foto’s van te maken en deze te posten.
Door het rondstruinen op dit forum, wat ik overigens erg leuk vind en daarbij soms dubbel lig van het gekissebis onderling, ben ik er achter gekomen dat ik meer kwaliteit zoek en bereid ben om daarin te investeren. In het verleden heb ik namelijk mijn verzameling bij elkaar vergaard door te kopen wat ik leuk vond en te dragen.
Nu ben ik van mening dat het hebben van verschillende typen horloges beter aansluit bij o.a. verschillende gelegenheden, diverse soorten kleding, bepaalde activiteiten, etc. Hierdoor wil ik meer gerichte aankopen doen om zo de puntjes op de i, in de vorm van een horloge, te zetten want een man mag zich best goed verzorgen en daarbij er ook goed uit zien!
Verder is het ook mijn bedoeling om, in de toekomst, horloges een klein beetje aan te passen en hier een leuke hobby van te maken. Dit betekent voor mij dus veel lezen, lezen en nog eens lezen, gereedschap aanschaffen en voorzichtig beginnen. Gelukkig is er op dit forum veel ervaring, wijsheid en advies te vinden wat erg welkom is en ik zeker zal gebruiken.
Tot zover dit stukje proza mijnerzijds en ik hoop hier een leuke tijd met jullie door te brengen met veel humor, mooie horloges te kunnen bekijken en aan te schaffen.

Groetend,
Bert

27 likes

Welkom hier Bert :+1:

1 like

Welkom, brute Bert! :facepunch:t2:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom👍

1 like

Dus ook gij Brutus, gevallen door het horlogevirus. :wink:

Welkom.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Mijn beste,

Bert, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

1 like

Welkom.

1 like

Zo, je eerste Nice Topic is binnen… Welkom op het Forum en veel plezier hier!

1 like

Welkom hier.
Ja gezellig kisse bis hier!

1 like

Welkom :grin:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit mooie forum, pas wel op want van dit virus kom je haast niet vanaf :grin::wink::wink:

1 like

Altijd gezellig als er een nieuwe kinderheld met baard zich aanmeldt :grin::stuck_out_tongue_winking_eye::+1:t3:
Welkom bert

1 like