Even voorstellen

Een beste morgen iedereen!

Al enige tijd lees ik mee op dit forum. Nu in deze tijden van crisis en zelf isolatie nog meer verzeild geraakt aan horloges en dit forum :slight_smile:

Mijn naam is Patrick en bijna 29 jaar. Ik ben pas sinds een jaar of 3 echt geïnteresseerd in horloges. Wat ik nu draag is een simpele Tissot. Nu ik alles op een rijtje heb staan, werk, huisje, is het tijd voor de volgende mijlpaal. Ik heb altijd gezegd dat ik op mijn 30e de trotse eigenaar wil zijn van een kostbaar horloge, een stuk wat heel je leven mee gaat. Ik ben dan ook op zoek naar een van de meest gewilde modellen, de DJ 126234 Blue Dial, Fluted Bezel op een Jubilee band.
Omdat dit mijn eerste Rolex zal zijn wil ik graag nieuw nieuw via de AD. Het is toch een mijlpaal, een stuk wat je later kunt doorgeven en dus wil je graag je eigen naam op het kaartje zien staan :slight_smile:
Ik sta dan ook sinds een maand op de lijst bij SC. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, iemand enige ervaring hiermee?

Met veel plezier zal ik dit forum lezen en reageren op jullie!
Stay safe, en let een beetje op elkaar :wink:

Patrick

33 likes

Van harte welkom hier, Patrick! :blush: :+1:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

Welkom!

Welkom bij de club.

Mijn beste,

Patrick, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier.
Have fun! :smile:

Welkom Patrick!

Welkom. Prima eerste keuze!

Welkom Patrick geniet van het forum

welkom-home

Welkom op HF :+1:

Welkom op dit prachtige forum!

Welkom :+1:

Welkom

Van harte welkom op dit schitterende forum, vol inspiratie en informatie, gedeeld door enthousiastelingen!

Succes met de wachttijd op de lijst, ik heb er alleen verhalen over gelezen, vrij uiteenlopend (maar daar krijg je vast nog wel reacties op).

En laat die simpele Tissot vooral even zien op een fotootje, daar zijn we dol op hierzo :wink:

1 like

Beste Patrick,
Welkom op HF! En succes met die DJ. Ik kan je helaas niet helpen met je vraag …

download

Welkom…:+1: