Even voorstellen..

Ooit in 2016 op dit forum terecht gekomen om wat informatie te achterhalen over een familiestuk. Altijd interesse gehad voor horloge’s, maar voornamelijk voor de wat duurdere modellen… door hobby’s (sport, reizen, vastgoed, crypto, poker) er eigenlijk veel te weinig mee gedaan, totdat ik afgelopen zomer besloot om een longines MC te kopen. Daarna ging het snel met een aantal klassieke dresswatches, wat vintage (pontiacs zijn toch wel favoriet) en een FC Runabout chrono.

Zoals misschien is opgevallen ben ik nu opzoek naar een Tudor 76200, twijfel nog steeds tussen blauw en zilver, maar de voorkeur gaat denk ik toch uit naar de blauwe variant.

Anyway ik vond dat het tijd was mijzelf ook eens voor te stellen om op de formele manier kennis te maken.

14 likes

Foto’s, foto’s!

Welkom. :slight_smile:

Welkom op dit prachtige forum en veel plezier met de hobby!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

Welkom!
En ja foto’s zeggen zoveel meer voor ons!
O en ja die blauwe!

1 like

Welkom op dit mooie forum.

Groetjes Peter

Welkom. Laat maar eens zien wat je hebt, dus foto’s.

Welkom

Welkom.

Welkom Tailyn op dit forum. Beetje oppassen dat de hobby niet als gevolg van het forum uit de klauw loopt :slight_smile:

1 like

goe bezig jong! :+1::smiley:

1 like

Welkom Nick, en veel plezier hier.

1 like

welkom-home

1 like

Welkom🙋‍♂️

1 like

Welkom tailyn👋🏼

1 like

Alsnog welkom, ondanks dat je al langer lid ben dan ik!

1 like

Beste Nick,
welkom op HF!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom en veel plezier hier. Oh ja, we zijn hier gek op mooie (horloge) plaatjes!

welcome-15

1 like