Even voorstellen

Beste forumleden,

al een tijdje als passant op het forum gekeken, maar sinds een tijdje wat actiever.

Ik ben al heel lang geinteresseerd in horloges. Heb wel verschillende horloges, maar eigenlijk bestaat mijn collectie vooral uit horloges met sentimentele waarde.

Paar jaar geleden aantal duurdere horloges (Sinn, Jaeger, IWC, Nomos) verkocht om terug te gaan naar 1 horloge: een ochs und junior data (mese, vandaar mijn gebruikersnaam). Daar heb ik een keer over geschreven op Fratello Watches.

Inmiddels weer aan een nieuw avontuur begonnen. De ochs staat te koop en wordt mogelijk vervangen door een Sinn 556.

Zal me wat meer gaan roeren op het forum en jullie berichten met belangstelling lezen.

13 likes

Van harte welkom op HF!

welkom op het forum.

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

Welkom! Ben benieuwd naar je foto’s.

Welkom mymese! Fotooooos!

Welkom! Have fun hier!

image

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Wij zijn hier dol op plaatjes… sterker nog: ’ zonder plaatjes telt het hier niet’ Dus laat maar komen die foto’s van jouw horloge (s). :wink::+1:

Veel plezier gewenst hier!

Welkom.

Welkom op HF en plezierige tijden gewenst hier!

Welkom!

Welkom op ons forum.

Welkom bij de club.

Welkom🙋‍♂️

Welkom hier. Er zwerft hier ergens nog een lid rond wat een ochs heeft gekocht, als ik het wel heb. Hoe dan ook, het zijn er niet veel. Ik vind het een sympathiek merk, maar de horloges dan weer oerlelijk, wat niet vreemd is omdat ik een retro-tic heb, en dit futuristisch ontwerp is. Uiteraard een smaakzaak. Dus:

:point_down:

:+1:

:slight_smile:

Wow, maar één horloge, zeer sterk !!

En welkom :wink:

Gisteren geprobeerd een foto te uploaden, maar dat wilde nog niet. Tips?

welkom-home