Even voorstellen

Hallo Allemaal,

Na een jaartje meegelezen te hebben en onlangs een account aangemaakt te hebben wordt het nu wel een keer tijd voor een korte introductie,

Mijn naam is Leon, 37 jaar en een geboren en getogen Tukker. In de eerste 35 jaar heb ik maar enkele horloges versleten en zelfs periodes gehad heb waarin ik helemaal geen horloges droeg. Toen ik het enkele jaren geleden weer eens tijd vond voor een nieuw horloge en een Seiko 5 kocht, werd mijn interesse in horloges en de techniek erachter getriggerd door de glazen achterkant waardoor je het uurwerk kon zien.

Sinds die tijd ben ik me wat meer gaan verdiepen en kwam ik ook hier terecht. De aankopen volgen elkaar steeds sneller op en het budget wordt langzaam omhoog geschroeft. Mijn collectie vliegt nog alle kanten op en bestaat inmiddels uit: Seiko SNXS73, Swatch Sistem 51 Irony, Seiko SKX007, Bulova Accutron Spaceview. Verder is er nog een NOMOS Tangente 38 onderweg, dat was mijn doelhorloge voor 2020, maar het jaar is nog lang en het zou wellicht beter zijn om hier minder mee te lezen :slight_smile:

Groeten Leon

14 likes

Welkom

Hartelijk welkom hier.

Welkom :smile:

welcome

Welkom!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom op het forum! :slight_smile:

Welkom en een mooie collectie heb je al! De Bulova is 1 van mijn favoriete

Welkom op HF

Welkom Leon!:+1:

Mijn beste,

Leon, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

welkom-home

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier en veel Horloges gewenst!

Welkom :+1:

Welkom bij het forum en voorzichtig doorlezen inderdaad.

Welkom op ons mooie forum.

Welkom!

Welkom🙋‍♂️

Welkom!