even voorstellen

Hallo allemaal,

Een tijd lees ik jullie berichten op dit actieve forum. Sinds vandaag heb ik me ingeschreven. Ik ben al vanaf jongs af aan geïnteresseerd in mooie horloges. Vanaf mijn 20e ben ik begonnen met het kopen van duurdere horloges. Mijn eerste ‘echte’ klok kocht ik in 1998 (tag heuer link limited edition van de formule 1 met de handtekeningen erop van het mercedes team). Daarna volgde een tijd later nog een tag heuer met quartz uurwerk (stalen band en zwarte wijzerplaat).
Toen werd het tijd voor een automaat en heb ik in begin 2002 een cartier gekocht. Een pasha met het rooster over het uurwerk en de blauwe boucheron geslepen saffier.
Tijdje erna zag ik een prachtige Breitling Navitimer met zwarte wijzerplaat en stalen band in de winkel en die kon ik niet laten liggen. Een tijd na deze aankoop heb ik een nieuwe Heuer Carrera gekocht met een witte plaat en bruine leren band. Dat ouderwetse model spreek me erg aan.
Mijn laatste aankoop van een aantal weken geleden is een nieuwe Panerai. De pam 104 die ik vandaag ook draag.
Ik zal binnenkort eens foto’s plaatsen op het forum!

Groeten,

Dennis

welkom!

Welkom op dit forum.

Je enthousiaste beschrijving van je collectie schrééuwt gewoon om foto’s!!

Groeten,
KJ

Welkom Dennis, en kom maar op met die foto’s :smiley:

Ruud

welkom

Welkom. Leuke collectie heb je.

welkom.
gr oscar

Welkom, van harte en leuke horloge’s. Vooral de Cartier is heel mooi en de Tag. :slight_smile:

Welkom, ik ben erg benieuwd naar de foto’s…