Even voorstellen!

Hallo horlogeliefhebbers!

Mijn naam is Stan, 23 jaar en student aan de TU Eindhoven. Vandaag heb ik dan eindelijk besloten een account aan te maken op dit forum. Ik kende de website al wat langer, maar ik zag er eerder niet de noodzaak van in. Nu, een paar jaar later, bezit ik inmiddels een aantal horloges, volg ik vele horlogeaccounts op Instagram en kijk ik vaak met interesse naar wat mensen (man/vrouw) om de pols dragen. Kortom, het is een echte hobby geworden!

Mijn voorliefde voor horloges komt enerzijds door mijn ietwat materialistische instelling en anderzijds door de rijke geschiedenis, hoge kwaliteit en het benodigde vakmanschap m.b.t. horloges. Ik heb altijd een oog voor detail gehad en vind het onwijs interessant hoe een mechanisch uurwerk, met zoveel werkende onderdelen, uiteindelijk één functie kan vervullen. Deze hobby begon zo’n drie jaar geleden in mijn vorige studentenhuis. Mijn huisgenoot en ik maakten er een sport van om elkaar mooie horloges te laten zien en uiteindelijk heb ik destijds besloten om een Seiko SKX007K2 aan te schaffen, mijn eerste ‘echte’ horloge. Daarna volgde hij met eenzelfde bestelling :wink:

Ik ben lid geworden van dit forum om meer te leren over horloges en mogelijk andere items aan te kunnen schaffen! In de (verre) toekomst zou ik graag een Rolex (mogelijk 1601) bezitten welke ik vervolgens door kan geven aan mijn kinderen. Ik kijk er naar uit deze passie met jullie te delen!

Groet, Stan

PS: helaas kan ik maar één foto uploaden, dus zie bijgevoegd mijn Seiko.

31 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Veel plezier op het forum Stan!

1 like

Welkom Stan!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom Stan!

1 like

Welkom!

1 like

Beste Stan,
welkom op HF, en succes met de studie!

1 like

Hartelijk welkom hier.

1 like

Welkom op HF

1 like

Welkom, Stan en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom op HF Stan :+1:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Stan!!

1 like

Welkom, en een prachtige keuze de SKX. Zeker houden, nu ze niet meer worden gemaakt stees meer waard :wink: .

1 like

Welkom op het Forum!

1 like

Tof man zo is het voor mij precies gegaan. Leuk dat je een account hebt aangemaakt!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like