Even voorstellen

Hallo mijn naam is Jim en na lang meelezen en de afgelopen week via pm hulp van een forumlid waar ik heel dankbaar voor ben, nu toch de introductie op jullie mooie forum.

In mijn jeugd ooit gestart met een Casio en na mijn studie mijn eerste mechanische horloge gekocht.
Gestart met een Breitling Avenger Seawolf, deze verkocht en toen ben ik van alles gaan proberen van JLC, naar Rolex, Patek, weer naar Rolex. Dit in een tijdspanne van zo’n 20 jaar.
Via een forumlid erachter gekomen dat mijn Sub no date niet origineel jaren 90 was. Contact met de verkoper opgenomen en mijn geld teruggekregen.

Ik ben nu dus weer op zoek naar een horloge. Ik hoop daarbij van jullie expertise gebruik te gaan maken en ook een bijdrage te gaan leveren aan dit mooie forum.

20 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Mijn beste,

Jim, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Welkom!

Welkom, Jim en nog veel plezier op ons forum.

Welkom bij de club.

Welkom Jim!

Dag Jim, van harte welkom op HF!

Welkom!

Jim, welkom van een ander redelijk nieuw forum lid.
Veel lees en kijk plezier hier. :+1:t3::sunglasses:

Welkom :smile:

mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom, Jim!
Graag het complete verhaal over de Sub no date. Je weinige woorden daarover wekken mijn nieuwsgierigheid.

Welkom :+1:

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst, succes met het vinden van een geschikt horloge!

Beste Jim,
welkom op HF!

Welkom hier Jim!

Welkom!