Even voorstellen

Goedemorgen,
Even voorstellen mijn naam is Sander K
Ik ben toch wel enkele uren per dag bezig met Horloges, voornamelijk kopen dragen verkopen oppoetsen bandjes vervangen glaasjes vernieuwen
Mijn trouwring is een speedmaster daar begon de hobby in 2018
Ik ben gek op Omega Tudor Heuer maar ook vind je Seiko modellen in mijn collectie
Mijn laatste aankoop ene prachtige Tudor Submariner 79090
Ik hoop hier op het horlogeforum wat te kunnen leren, kopen en verkopen
Fijn weekend
Groeten Sander !

43 likes

Welkom op HF Sander :+1:

1 like

Welkom!

O, T, H… wow

Mooie binnenkomer.

Heel veel plezier hier op HF👌

Welkom :smile:

Welkom op het forum Sander!

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

Prachtige Tudor, welkom! :grin:

Welkom Sander!
Misschien iets minder je personalia laten zien?
Het boevengilde kan ook meelezen op het forum, helaas…

1 like

Welkom Sander. Toffe Tudor Sub. Leuk als je wat meer plaatjes post van je collectie. Bijvoorbeeld in het ‘Show je collectie’ topic. Veel plezier hier!

Mijn beste,

Sander, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom…:+1:

Welkom hier👌🏾

Welkom!

Hartelijk welkom hier.

Whalecum!

1 like

Beste Sander,
welkom op HF!

Welkom Sander, hele gave Tudor zeg!!

Welkom Sander!:+1:

Allereerst als je in je profiel je volledige achternaam zet hoef je hem hier echt niet meer af te korten. Dus als je op HF liever je achternaam niet bekend hebt, zou ik je achternaam even uit je profiel halen. :wink:

Ten tweede verkopen kan je pas als je een hele tijd actief hebt meegedaan, daarvoor moet je namelijk minimaal trustlevel 2 hebben. Dat komt vanzelf als je ‘echt’ meedoet. Dus de tip is, leuk meekletsen, foto’s laten zien etc. etc. dan gaat dat vanzelf goedkomen. Wellicht dat je dit al wist. Zo niet, je kunt het allemaal nalezen in de verkoopspelregels van HF.

Afsluitend: Welkom!
Mooi Tudor subje, wow. :ok_hand: