Even voorstellen!

Hallo allemaal!

Ik ben sinds vandaag nieuw op het forum, dus wil me graag even voorstellen!

Ik ben een verzamelaar, inkoper en verkoper van vintage horloges. Een jarenlange passie voor horloges heeft me een carrière switch doen maken om me volledig op de horloges te kunnen richten.

Mooi om te zien dat hier zoveel mensen met dezelfde passie op één plek samenkomen, en leuk om hier onderdeel van te kunnen zijn.

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe, unieke vintage horloges. Mocht je nog iets moois hebben liggen, en je denkt erover na deze te ruilen/verkopen? Laat het me weten!

Zelf opzoek naar een mooie vintage klok? Ik heb altijd een uiteenlopende collectie die past in ieder zijn budget, voor ieder wat wils dus! Voor meer informatie kan je me altijd een berichtje sturen.

Een fijne zondag allemaal, en wellicht spreek ik enkele van jullie snel!

Groetjes,

RM

11 likes

Welkom op het forum, zeker de vintage topics zullen u wel bekoren. Ik zelf heb 2 tudor vintage horloges en ben hooked aan vintage!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom!

1 like

Thanks! Ik ga de vintage topics absoluut in de gaten houden, bedankt voor de tip!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

1 like

Hartelijk welkom.

1 like

Welkom en nog veel plezier op dit schitterde forum.

1 like

Welkom op het forum! :hugs:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het forum ! :watch:

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

1 like

Welkom en veel succes straks in het blauwe deel.

1 like

Welkom! Ik ga de popcorn vast pakken :popcorn:

welkom. Heb je een fysieke shop of enkel via het web?

1 like

Bedankt! Voor nu enkel via het web en social media. Maar ik verwacht in de nabije toekomst te gaan kijken naar de mogelijkheden om een fysieke winkel te openen.

1 like

Mooie vooruitzichten! Veel succes alvast.
Ps: in je beschrijving kan je de link zetten naar je website (leuke tip😇)

1 like

Welkom…:+1:

1 like