Even voorstellen :)

De 1601/3, 16713 en 16613 van AVW

1 like

Een screenshot van de 16613 die later op de Instagram van AVW voorbijkwam.

1 like

Al vind ik dit ook wel een toffe combo, helaas nooit door Rolex zelf zo uitgeleverd.

Welkom

1 like

Later hadden ze nog in Bluesy in hun ‘drop’ zitten, deze keer met gouden cijfers op de bezel, ben er nog niet uit wat ik zelf mooier vind :slight_smile:

Prachtige Day-Date van AVW, maar toch die Roman minutetrack die echt vreselijk is…

De 16713 die ik heb gepast maar dan de foto van de site van AVW, prachtig horloge, zeker ook omdat deze de gouden cijfers op de bezel heeft en ook niet die immens grote cijfers die ik bij nieuwere GMT’s vaak zie. Zou hem denk ik wel liever op Jubilee willen hebben, maar daar doet AVW niet zo heel moeilijk over volgens mij.

1 like

1 like

Als afsluitertje deze laatst gezien op de site en Instagram van AVW, beeetje hoog aan de prijs, maar die zilveren dial is toch ook wel gaaf, snel maareens het verschil met eigen ogen bekijken tussen de champagne en de zilveren dial van de Day-Date.

Ik zou het wel weten uit de eerste voorbeelden, die 16713 :heart_eyes:

Overigens zijn de gouden Day-Dates ook erg mooi, maar vind ik een gouden wijzerplaat wel erg overkill… Zo veel goud staat vaak wat mooier bij een donkerdere huidskleur (mij zou het dus niet zo staan waarschijnlijk). Die laatste met Tiffany&Co heeft veel meer contrast en is prachtig!

Die 16713 is prachtig inderdaad, al sneeuwde hij in Amsterdam behoorlijk onder bij de schoonheid van die 16613 hoor, hopelijk kunnen we ze nog eens naast elkaar bewonderen. Het was wel het eerste horloge dat ik online bij AVW zag waarvan ik echt iets had van wauw! :heart_eyes:

Over die Day-Date ben ik het met je eens, ook maar eens snel bewonderen, Ik weet van AWCO dat ze een 1807 met Ivoren plaat hebben. Al gezien achter t glas toen ik in februari bij ze was, maar niet om de pols gehad. Tiffany&Co dial vind ik zelf ook echt prachtig, jammer dat ie alleen niet zo snel meer voorbij zal komen.

2 likes