Even voorstellen

Beste allen,

Na al even mee te lezen op het forum wil ik mij toch maar eens voorstellen: mijn naam is Jarno en woon in het hoge Noorden. Momenteel bestaat mijn bescheiden collectie uit een SKX007, een SARB033 en een Bulova Super Seville.

Het is voor mij gestart met een Fossil die ik van mijn toenmalige vriendin heb gekregen. Het horloge heb ik nog - de dame is inmiddels wel geflipperd - maar ligt ergens in een lade geloof ik. Na nog een Fossil te hebben gehad, heb ik mijn eerste automaat aangeschaft: een Seiko SNXS77. Prachtige blauwe wijzerplaat en altijd met plezier gedragen. Toch merkte ik dat het formaat wat tegen begon te staan en ik pakte steeds vaker de inmiddels aan de collectie toegevoegde SKX007. De SNXS is vervolgens vervangen voor de SARB033.

De SARB checkt voor mij alle boxjes aan. De vorm van de kast, de subtiele lijn daarin, de wijzers, de wijzerplaat. Fantastisch ding! Deze zal dan ook niet snel de collectie verlaten en krijgt veel draagtijd.

Vervolgens lange tijd op zoek geweest naar het horloge dat hoog op de wensenlijst prijkte, de Bulova Super Seville. Toen deze in goede staat via het forum binnen bereik kwam, heb ik geen moment getwijfeld en de Bulova aan de collectie toe kunnen voegen. Toch begint de twijfel op dit moment toe te slaan. Ik merk dat ik vaker de SARB pak en dat de Super Seville in de kist blijft. Wellicht is het, net als bij de SNXS, het formaat, ik ben er nog niet over uit.

Op dit moment valt mijn oog op de SARB017 en de Hamilton Khaki Field, horloges zonder witte wijzerplaat. Zou dat het dan zijn? Genoeg om nog eens over na te denken.

Ter afsluiting enkele foto’s, zodat jullie ook direct duidelijk is dat foto’s maken geen kwaliteit van mij is.

Huidige collectie:

Enkele voorgangers:

28 likes

Welkom bij de club Jarno!

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom! Veel plezier op het forum. Zelf ook met de skx007 gestart, prachtige klok. :slight_smile:

1 like

Welkom, leuke collectie op een na. :wink:

2 likes

Poeh die super Seville is echt heel erg nice! :heart_eyes:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom!! :grin:

1 like

Welkom

1 like

Welkom, Jarno!
Ja! Die Sarb is echt een heel fraaie.
Fijn, dat je hier bent.
Enne … niet te veel flipperen, hoor. Ik bedoel op het gebied van relaties. Trouw zijn is een mooi ding.

1 like

welkom-home

1 like

Welkom !

1 like

Welkom, mooie collectie al.

1 like

Welkom! En schitterende opmerking hahahaha :joy::joy:

2 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom en mocht je de Bulova ooit willen verkopen dan hoor ik het graag

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

Beste Jarno,
welkom op HF!

1 like