Even voorstellen

Gisteren, na maanden meelezen, besloten om zelf ook maar eens een account aan te maken.

Het begon voor mij een jaar of 20 geleden, toen ik met mijn ouders op vakantie was in Maastricht. Op een warme zomerdag viel mijn blik op de etalage van een juwelier, waar een tissot mijn aandacht trok. Toen ik op mijn 16e mijn examen achter de rug had, nam mijn vader mij mee naar de juwelier in de buurt, waar dit zelfde horloge al voor mij klaarstond. Kennelijk had mijn vader dit onthouden. Dit was het begin van een hobby die pas later uit de hand zou lopen. Of wellicht lijkt dit zo, en ontspoort het in de toekomst pas echt.

In ieder geval deel ik graag met jullie mijn ervaringen, met hierbij alvast een kleine selectie van mijn klokken.

Groeten,
AKM

29 likes

Van harte welkom op dit leuke forum.

Mooie collectie heb je al bijeen. Vooral de Omega spreekt mij wel aan.

Veel plezier hier.

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom. Mooie horloges zeg. Vooral die Tudor.

1 like

Mijn beste,
welkom op HF!

1 like

welkom @AKM!
Wat een fraaie collectie heb je al!

1 like

Dank allen.

Hier natuurlijk het horloge dat niet mag ontbreken. Point of no return van de hobby.

3 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, mooie verzameling en omdat niemand nog iets over jouw Aquis heeft gezegd; mooie klok die Aquis!:sunglasses:

2 likes

Niks mis met dat trio :+1::+1: welkom!

1 like

Welkom!
Mooie Oris😍

Welkom…:+1:

Welkom :+1:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom!
Veel lees- en schrijfplezier gewenst.

Welkom!

Welkom bij de club.