Even voorstellen

Beste forumleden,

Hoogste tijd om mij eens fatsoenlijk voor te stellen.
Na maanden van mee kijken en vooral lezen op jullie forum eindelijk de moeite genomen. Tja, waar begin je als tweeenvijfig jarige jonge snaak met je verhaal.

Mijn eerste “dure” horloge kocht ik toen ik zestien was. Een Seiko LCD met chronograaf functies. Toen achthonderd gulden en lang voor gewerkt in de vakanties.
Een paar maanden later stuiterde ik op de dijk van mijn Zundapp en zag nog net hoe een tegemoet komende auto over mijn zuur verdiende klokje heen reed, die van mijn pols was gevlogen en midden op de weg lag. Einde oefening.
Dan denk je dat het over is met de passie maar niets was minder waar.

Het vuurtje smeult altijd en laait bij tijd en wijle weer op. Ben geen groot verzamelaar maar door de jaren heen zijn er toch diverse horloges aangekocht.
Zal in de toekomst ook de oudjes eens op het forum zetten met een fotootje, hierbij ook een aantal Seiko’s (leuk voor Louis):slight_smile:

Op het forum zie ik weinig Breitling Navitimers voorbij komen. Hieronder mijn exemplaar, deze 50th anniversary uitvoering heeft een geheel gematteerde kast.

De TAG Heuer was in de jaren negentig mijn grail en heb deze op vakantie in Griekenland lang geleden gekocht.

Dit is vaak mijn “every day beater” dit voorjaar gekocht van een van de forumleden. Lekker zwaar dus je voelt dat je een horloge om de pols hebt.

Op dit moment staan er nog diverse wensen op mijn eeuwig durende lijstje.
Zo twijfel ik momenteel tussen een Omega Planet Ocean Chrono of een Omega Speed Master. Gelukkig doet mijn wederhelft zelf ook leuk mee met haar eigen verzameling horloges, en dat scheelt altijd weer bij het vinden van de benodigde geldelijke middelen als zij ook enthousiast is.

Als het op prijs wordt gesteld zal ik de dames horloges ook een keer op het forum tonen. Misschien iets voor de vrouwen onder ons.

Voor nu iedereen nog een fijne zondag en tot ons volgende contact.
Grt, Harold

Welkom! Wat een gave Navitimer is dat. Zo’n gematteerde kast staat een Navitmer heel goed.

Welkom. Die navitimer is echt prachtig inderdaad. Maar de andere twee mogen er ook zijn!

Welkom op dit leuke forum en mooie binnenkomer met die drie.

Mijn beste,

Harold, van harte welkom in de kring van dit kwieke Horloge Forum.
Een mooie intro heb je, met een evenwichtige, memorabele horlogecollectie.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie collectie… veel plezier hier!
Welkom…

Harold,

Welkom op het forum. En dat zijn een paar nette klokken!(tu)
Ben ook wel heel benieuwd naar je Seiko-collectie. Kom maar op met die plaatjes!:slight_smile:

Welkom op het forum! :slight_smile: De Navitimer blijft een heel bijzonder en vrij uniek horloge, heb er ooit bij een juewelier eens eentje om gehad, viel me toen niet tegen :wink:

Welkom:)-D

Welkom, welkom en ook ik vind die navitimer heel erg mooi!

Welkom op dit forum!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Van harte welkom en mooie verzameling! En ben benieuwd naar de andere klokjes. Zowel de oudjes als de ladies.

Enneh… misschien dat je zelf de PO kunt halen en haar kunt overhalen om de Speedy te nemen :wink:

Allemaal erg bedankt voor het warm welkom
Hierbij nog een plaatje van de oudste.
Gekocht in 1978 en een heel leven achter de rug
Nooit geserviced slechts eens in de paar jaren een nieuw batterijtje.
Loopt perfect op tijd, alles is nog origineel ook de band.
Zou het nog de moeite zijn deze op te laten knappen?

M.vr.grt,
Harold

Timebandit Schreef:

Allemaal erg bedankt voor het warm welkom
Hierbij nog een plaatje van de oudste.
Gekocht in 1978 en een heel leven achter de rug
Nooit geserviced slechts eens in de paar jaren een
nieuw batterijtje.
Loopt perfect op tijd, alles is nog origineel ook
de band.
Zou het nog de moeite zijn deze op te laten
knappen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WQBHFJY8-D.jpg

M.vr.grt,
Harold

Eigen horloges zou ik niet zo snel opknappen, tenzij er iets zwaar beschadigd is. Ik vind de ‘gebruikssporen’ juist bijdragen aan 't karakter van het horloge.

Welkom! Leuk, zo’n overtuigd chronoliefhebber. Ik vind ze alledrie mooi, de Breitling springt er ook voor mij uit.

Hartelijk Welkom op dit verslavend forum.

Welkom. Mijn favoriet is de Longines. Mooie klok, mooi merk.

Welkom en je Breitling is super.

hey hallo welkom!

Mooie horloges. Ik heb ook een navi.