Even voorstellen

Al enige tijd lees ik met plezier mee op dit forum, daarom wil ik me even voorstellen.
36 jaar, woonachtig in het zuiden van het land Maastricht.

Liep tot vandaag 10 jaar lang met hetzelfde horloge, een Breitling Colt Quartz 2 door de jaren heen menig rubberbandje versleten.

Nu drie dagen geleden vader geworden van de tweede spruit, wilde ik me zelf trakteren.
Ik had wel iets nieuws verdiend, via het internet zag ik een mooie Tudor
Heritage Black Bay staan, deze bij de juwelier gepast maar ik vond het toch niet echt bij me passen.

Verder navraag gedaan wat ik nog krijg voor mijn Breitling, hier was ik positief over verrast 100 euro afschrijving in tien jaar, ik had deze toentertijd ook als 2e hands gekocht.

Met een kleine teleurstelling terug naar huis gefietst, zittend op de bank buiten in het zonnetje scrollen door de plaatjes viel mijn oog op een Rolex Datejust 16220 uit 2003 even soort van toestemming gevraagd bij de vrouwlief met iets wat te veel hormonen, groenlicht gekregen.

Als een Dumoulin terug naar de stad gefietst, ik paste het horloge en het was liefde op het eerste gezicht deze hoorde bij mij.

Nu ben ik de gelukkige eigenaar van een Datejust Oyster Perputal met witte dial.

33 likes

Haha, leuk verhaal. Ik kijk uit naar de foto’s! :smile:

1 like

Welkom op het forum! Benieuwd naar de foto’s!

1 like

Ik heb een foto toegevoegd, maar laten we zeggen, dat ik het maken van foto’s beter aan anderen kan overlaten.

Geluk bij een ongeluk dus, mooi man👌🏾

1 like

Gefeliciteerd met je DJ, veel plezier hier en daarmee gewenst!

1 like

Mooie DJ, geniet ervan :ok_hand:t2: Welkom bij de club!

1 like

Welkom

1 like

Mijn beste,
welkom op HF!

1 like

Hartelijk welkom hier.

1 like

Mijn beste,

Roy, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Hi Roy, genoten van je verhaal, en gefeliciteerd met je 2e en je eerste DJ! Groet Cees

1 like

Mooi verhaal. Welkom!

1 like

images

1 like

Mooie binnenkomer, welkom!

1 like

Welkom!

1 like

1 like