Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, maar vond het vandaag maar eens tijd om me aan te melden. Mijn naam is Julian en ik ben 37 jaar.

Al een tijd vind ik horloges erg leuk, maar heb me er nooit echt in verdiept. Daar is een paar maanden geleden wat verandering in gekomen. In de afgelopen twee maanden heb ik een Seagull 1963, Citizen NY0040-09W en een Hamilton Khaki Field Mechanical gekocht. Met viel liefde en plezier zijn dit de horloges die in de routine zijn gekomen om te dragen (mijn oude horloges liggen nog stof te happen).

Ik hoop hier nog veel te leren en uiteraard mijn passie met jullie te delen!

23 likes

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom!

1 like

Hier heb ik een Erika’s Originals op gezet.

4 likes

En ondanks dat de standaard strap van de KFM lekker zit, komt ook hier een Erika op :grin:

2 likes

Vanuit Halle een hartelijk welkom!!!

Via een WhatsApp was ik intussen op de hoogte dat je de stap genomen had :wink:
Ga je geen spijt van krijgen, althans, als je redelijk nuchter kunt blijven onder het fantastische tijdsgeweld dat langskomt.
Er zijn HFleden die meer tijd aan het Forum geven dan aan hun partner… een verkapte waarschuwing dus :grinning:

Julian, ik wens je veel plezier en als je vragen hebt, laat het me weten.

Frank

PS een tip: ik weet niet hoe (on-)verstandig het is dat je jouw naam hebt gekoppeld aan je account; ik zou een alias of een verbastering nemen… ahaaa, en dat was de eerste tip :expressionless:

Groeten aan D’ chem

1 like

Welkom Julian!

1 like

Dag Juriaan,

Leuk om weer een liefhebber erbij te hebben. Veel plezier met je horloges en met het forum!

Hartelijke groet, Paul

1 like

Hoi!

Nadat ik gisteren een appje kreeg, voelde ik me vandaag gedwongen om me aan te melden :crazy_face: (grapje natuurlijk).

Leuk dat je gelijk reageert!

1 like

Je behoort nu al tot de wijzen hier op het Forum, al hebben we hier eigenlijk al heel veel Gandalfjes

Welkom hier en veel plezier!

Mijn beste,

Julian, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom naamgenoot. Veel plezier hier.

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom op het forum!
Mooie Citizen, toffe dial!

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom, enjoy!

1 like

Welkom, Julian en nog veel plezier op ons forum

1 like

Leuk setje! Welkom.

1 like