Even voorstellen

Mijn naam is Fred, afgelopen week nieuw aangemeld op het forum.

De belangstelling voor horloges is in de loop der jaren groter geworden, en aangezien ik meer over dit onderwerp wil leren heb ik me hier aangemeld.

Heb al verschillende horloges en wil me orienteren op de aankoop van weer eens wat anders en een beetje extra kennis over merken, typen, prijzen en eigenschappen is dan mooi natuurlijk.

Vr. groet,
Fred

Welkom Ferd!
Jur

Welkom.:)-D

Welkom Fred, ikzelf ben hier al een paar maanden en ik heb hier al veel tips gekregen en zeker mooie dingen gezien

veel horloge plezier verder
Groet Roel

Hallo en welkom!

Welkom en welke horloges heb je op dit moment en heb je daar foto’s van. Daar zijn we helemaal gek van hier.

Dank allemaal voor het warme welkom!

Marco, wat ik heb is bescheiden hoor: een Jacob Jensen, een Mondaine, een Jacques Lemans F1, een Diesel en een wat oudere Seiko. Bedoeling is om daar t.z.t. wat van weg te doen en een of enkele andere horloge(s) te kopen via het forum. Heb voor dat laatste doel inmiddels de PB knop al gebruikt… :wink:

Groet,
Fred

Welkom hier, en misschien ga je wat je al hebt nu wel meer waarderen.

Veel plezier hier

Ferd Schreef:

Dank allemaal voor het warme welkom!

Marco, wat ik heb is bescheiden hoor: een Jacob
Jensen, een Mondaine, een Jacques Lemans F1, een
Diesel en een wat oudere Seiko. Bedoeling is om
daar t.z.t. wat van weg te doen en een of enkele
andere horloge(s) te kopen via het forum. Heb voor
dat laatste doel inmiddels de PB knop al
gebruikt… :wink:

Groet,
Fred

Soms is het juist leuk om de oude horloges te bewaren om te later te kunnen zien hoe je smaak is veranderd. En dat ie veranderd als je eenmaal hier zit is een feit.