Even voorstellen

Goedemiddag forumleden,

Ik had zo’n vermoeden dat dit forum uitstekend bestede tijd zou zijn en ik moet zeggen: dat klopt! :smiley: Nadat ik veel heb gelezen/geleerd en een bescheiden verzamelingetje heb opgebouwd van momenteel 4 horloges, dacht ik: tijd om mij voor te stellen.

Bart, 43, woonachtig in de hoofdstad van Gelderland en ik heb pas dit jaar ontdekt hoe leuk het leven kan zijn zonder een Apple Watch om mijn pols. Die is dus ook bij Rebuy terecht gekomen. Ik ben alvast een beetje gaan sparen, maar weet nog niet precies voor welk horloge ik als eerste echt flink mijn beurs leeg ga schudden. Waarschijnlijk wordt het geen dresser. Het zou een Tudor kunnen worden. Ik zit te denken aan een North Flag, of misschien een Pelagos. Hebben jullie misschien die twee tegenover elkaar overwogen?

Mijn huidige verzamelingetje van 4 heb ik helemaal opgebouwd vanuit aankopen hier op het forum:

(1) Traska Freediver 1, gekocht van @HF-76
Eerste aankoop in mijn post-smartwatch periode. Prachtig horloge, maar die moet als eerste wijken wanneer ik ruimte ga maken.

(2) SUBDELTA Quattro, gekocht van @GiveMeYourDough
Ultieme luxe toolwatch. Gaat mee in m’n graf in.

(3) Citizen Ecodrive BJ6520-82E, gekocht van @WilSeiko
Die is eigenlijk dresser genoeg voor mij. En superlicht titanium bovendien.

(4) Spinnaker Bradner SP-5057-02, gekocht van @ElderRuwy
Klassieke duiker, Prachtige brush, box dome saffier, compressor design. Draagt veel makkelijker dan het gewicht/formaat doet vermoeden.

Tot ziens op het forum!

36 likes

Hoi Bart.
Alle 4 prachtige horloges, mooie collectie.
Die Traska freediver :star_struck::heart_eyes:

Een Tudor black bay is natuurlijk geweldig!

Groet Ben

1 like

Welkom, al leuke collectie

1 like

Welkom op het HF

1 like

Welkom Bart!

Tof om te zien dat je al zo’n mooie selectie aan horloges hebt. Uiteraard ook altijd leuk om een berichtje met een ex voorbij te zien komen :grin:

1 like

Heel mooi! Welkom :smile:

1 like

Ontzettend welkom, Bart! Leuk, om een plaatsgenoot te mogen verwelkomen. Arnhem, best een prima plek om te wonen, vind je niet?

1 like

Welkom Bart👍

1 like

Welkom! Je hebt al een leuke collectie :+1:t2:

1 like

1 like

welkom-home

1 like

Hartelijk welkom hier.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom Bart! Ik zie dat de Traska goed terecht is gekomen :sunglasses:

1 like

Welkom :smile:

1 like

Nogmaals welkom Bart! Leuke collectie heb je zo al bij elkaar gesprokkeld.
Tof dat de 4 jou zo goed bevalt, ik mis hem stiekem wel een beetje hoor.

1 like

Welkom🙋‍♂️

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom en veel leesplezier!!!

1 like