Even voorstellen

Hallo allemaal,

Sommige hebben mijn naam al voorbij zien komen in de post van EriPP en zijn Quondam. Mijn naam is Hans en ben 37 jaar woon onder de rook van Eindhoven.
Naast horloge liefhebber een sportman, Mountainbiken en hardlopen.

Ik lees al een tijdje mee, heb al zolang ik kan heugen interessen in Horloges. Helaas is het over het algemeen bij dromen gebleven. (kan niet sparen haha)

In mijn school tijd droeg ik vooral neppers en replicas van merken als Breitling, Bulgari, IWC, AP, Rolex etc. Mijn laatse replica was een voortreffelijke IWC portugieser(dit is wel een van mijn dromen), toen het troep chinees uurwerk geen gangreserve meer opbouwde en de klok onbruikbaar werdt was ik het beu en heb ik de replicas voorgoed aan de wilgen gehangen.

Ik heb een U-boat Limited Edition, een cK(mode klok),een Polar Soprt horloge met ontebare functies, en een aantal horloges van verschillende automerken waar ik door de jaren heb gewerkt. Mijn vrouw heeft een mooie Vandoux Exclusives met Swarovski van me gehad, deze staat te koop op MP omdat zij hem echt nooit draagt wellicht dat er hier iemand interessen heeft. Ik kan hem niet posten omdat ik nog te kort Lid ben.

Verder ben ik door het horlogevirus geinfecteerd door mijn vader, Mijn ouders hebben bijde een AP Royal Oack. Verder heeft hij een vintage Seiko, een ultra platte bouchard een Swatch irony en nog wat dat ik nu niet zo weet.

In mijn zoektocht naar een nieuwe horloge en een dat bij mijn vrouw past en minder zwaar is dan de Vendoux ben ik mee gaan lezen op dit forum en stoote op de Quondam.

Ik vindt het geweldig het initiatief te mogen nemen in een aankoop collectief en hoop dat het een succes gaat worden, aan mij zal het neit liggen!

1 like

Welkom! :slight_smile: enne, leuk initiatief!

Van harte welkom! Mooie binnenkomer :)-D

Idem:)

welkom hier

We kennen elkaar al maar welkom op dit geweldige forum!

Eric

welkom en veel plezier
groet roel

Welkom alhier.

proost,
Elf.

Mijn beste,

Van harte welkom Hans op dit enerverende Horlogeforum!!
Hét forum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Van Harte welkom.

GR harb