even voorstellen

Als horlogeliefhebber lees ik al een poosje mee op het forum. Ik vond het tijd worden, om me maar eens formeel aan te melden. Het is mij bekend, dat jullie graag foto’s zien van de horloges die de nieuwkomer heeft, en die ga ik ook heel snel op het forum zetten. Daar is ook gelijk mijn probleem : ik heb bij de aanmelding een e-mail adres gebruikt, dat niet helemaal handig is voor het uploaden van foto’s. Niet echt handig natuurlijk; maar is het mogelijk om het geregistreerde adres te wijzigen en zo ja, hoe ?
Dan heb ik ook nog gelijk een vraag. Gisteren in de wekelijkse woensdag show liet Lampie een monster zien in een kleuren combi die ik erg fraai vind. Evenals de band trouwens. Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig waar deze klok vandaan komt. Misschien wil Lampie mij helpen.
Ik meld mij weer als er foto’s zijn. Alvast bedankt voor jullie hulp
groeten
Harald

Welkom op het forum :slight_smile:

Meen dat het horloge van Lampie oa te koop is via : http://www.monsterwatches.nl/

Bandje weet ik niet zo goed! Zou maar zo kunnen dat hij deze zelf heeft gemaakt.

Gr Jeroen

hoi roffel , welkom, je kunt je foto’s vrij gemakkelijk uploaden en het maakt niet uit met welk email adres je bent aangemeld , hieronder een linkje naar uitleg over foto’s plaatsen.

de klok van lampie is een aangepaste seiko monster, en is idd erg goed gelukt

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Welkom, en kom maar op met die foto’s :smiley:

Ruud

Welkom en veel plezier hier. :smiley:

Belofte maakt schuld en dus hadden de foto’s er al moeten zijn maar… voor een digibeet als ik valt het nog niet mee om dat voor elkaar te krijgen. Er is echter hulp op komst, dus ik heb nog vertrouwen op een goede afloop. En jullie hebben (hoop ik ) nog even geduld
groet
Harald

Welkom Harald,

Veel plezier alhier, maar uh…waar blijven de foto’s …(:smiley:

Jullie hebben lang moeten wachten, en ik heb lang met mijn computer moeten vechten, maar hier zijn dan eindelijk wat foto’s.








groet
Harald

mooie collectie, en welkom op het forum !
belofte maakt schuld, dus eerdaags zal ik ook wat foto’s schieten en plaatsen…
groet, frank.

Jeetje, en ik dacht dat IK een allegaartje bij elkaar had, maar jij hebt ook van alles wat zie ik!

Die Enicar vind ik verreweg het mooiste. Is dat een automaat?

Gerard

Mooie collectie zeg. Van alles wat, heel mooi.

Kan je wat meer vertellen over de Frederique Constant, kwaliteit prijs etc. Ik zit hier ook al langer over te denken, maar op de een of andere manier dan zinkt het weer weg en na een tijdje komt het zo weer boven drijven.

Het is inderdaad van alles wat. Ik heb dan ook niet een voorkeur voor een bepaald merk of type horloge. De enige reden waarom ik een horloge aanschaf is omdat ik er iets mee heb. Da’s lekker vaag natuurlijk. Het ging me altijd om het ontwerp in combinatie met de gelegenheden waarbij ik een klok kan dragen. Door het lezen op dit forum is daar wel wat belangstelling voor de technische kant bijgekomen, hoewel ik nog steeds heel weinig weet.
De FC is daarvan eigenlijk het meest recente gevolg. Ik wilde dan toch ook eens een mooie Swiss made automaat. Het verhaal van de Nederlandse Peter Stas die opereert in het horloge-mekka samen met de betaalbaarheid van deze serie van FC, leidde uiteindelijk tot de keuze. En ik moet zeggen: ik heb er geen spijt van en ik ben bang dat de belangstelling voor de betere horloges wel gewekt is. Het zou best wel kunnen gebeuren, dat deze verzameling wat gesaneerd wordt om iets moois aan te schaffen. De Enicar is trouwens een handopwinder en loopt al zo’n 50 jaar uitermate goed. Er is een jaar of tien geleden een keer onderhoud aan gepleegd en hij zag er volgens de horlogemaker nog prima uit.
groet
harald

Hallo Harald,

Als eerste welkom op het forum. Leuk om te lezen dat je mijn gemodde monster geslaagd vind. De monster die ik veel draag en waar jij op doelt is door mij zelf zo gemod. Het project van het modden van monsters ben ik samen met robbie409 aangegaan. Ik ben blijven hangen bij het modden van mijn eigen monster, maar Rob is er in doorgegaan en bied ze nu ook via monsterwatches.nl
http://www.monsterwatches.nl/
te koop aan.

nog een foto van mijn monster (nog met rubbere band)

@Lampie
ik heb inderdaad al gekeken bij Rob op de site. De versie die jij nu laat zien vind ik wel het mooist. Blijft alleen nog mijn nieuwsgierigheid naar de mooie band.
groet
Harald

Hi harrald,

De band komt van de firma uhrenarmband-versand
http://www.uhrenarmband-versand.de/
uit Duitsland.
Maar helaas zijn ze in het zwart oranje (tijdelijk) niet meer leverbaar in 20mm :frowning: