Even voorstellen

hallo allemaal

Ik kijk hier al een tijdje mee en het gaat steeds meer kriebelen om ook actief mee te gaan praten.
Mijn forum naam bestaat uit de afkorting van mijn 2 kleindochters Roos en Saar (ROSA).
Ik zelf ben Maurice 57 jaar kom uit de omgeving van Breda en sinds 3 jaar ben ik mij gaan interesseren voor horloges en in 2018 tijdens onze jaarlijkse vakantie op gran canaria bij de rolex AD in maspalomas binnen gestapt en daar wat horloges gepast en toen op slag verliefd op de OP 39 Rhodium dial mijn wederhelft was ook aan het passen geslagen en haar oogjes gingen flinsteren bij de datejust met pink dial dus toen maar even snel de pin limiet verhoogd en zo gingen we beide met een rolex om de pols blij en gelukkig naar buiten.
Maar…na 3 dagen waren we weer aan het shoppen en natuurlijk even windowshopping bij de AD en tot mijn grote verbazing stond er een sub no date in de etalage en omdat ik me best al wel verdiepd had in de verkrijgbaarheid van dit soort sportmodellen wist ik dat ik deze kans niet voorbij mocht laten gaan dus hup naar binnen passen,champagne en ook nog om korting vragen…korting ging niet lukken maar we kregen wel 3 originele rolex travelpouches.
Het was op de terugreis wel even spannend met 3 grote dozen in de bagage maar gelukkig is dat allemaal zonder problemen verlopen.
Dus toen had het horloge virus toegeslagen bij thuiskomst heb ik direct contact opgenomen met AD in Maspalomas en mij op de lijst laten zetten voor de PEPSI in de hoop deze ook tegen list te kunnen kopen maar helaas tot onze vakantie in 2019 niets meer van hun gehoord dus de eerste dag even naar binnen gestapt om gedag te zeggen en terloops even naar de PEPSI tevragen ze lieten me de lijst zien waar mijn naam op stond als nummer 3 dus deze vakantie ging het niet meer lukken helaas.
Maar half april van dit jaar kreeg een berichtje dat hij klaar lag voor mij pfffff midden in coronacrisus dus direct gebeld dat we niet wisten of we wel konden komen dit jaar hun zaten natuurlijk met hetzelfde probleem maar we hebben het gelukkig goed opgelost ik heb de factuur betaald en ga hem nu in september ophalen en direct de stoute schoenen aangetrokken en me op de lijst laten zetten voor een daytona maar dat zal waarschijnlijk wel iets langer gaan duren zeiden ze.
Pfff beetje lang verhaal geworden ik zal binnenkort wat fotoos posten.

18 likes

Welkom Maurice!:+1:
Lekker bezig, benieuwd naar de foto’s

Welkom!

Welkom en veel plezier op het HF!

Van harte welkom op ons mooie forum

welkom

Welkom, je kachelt al lekker door zeg! Flinke collectie ben je aan het bouwen.

Welkom :+1:

welkom-home

Welkom, enjoy!

Welkom hier.

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom, goed bezig :ok_hand::+1:

Welkom…:+1:

Welkom!

Welkom🙋‍♂️

Welkom Maurice!

Van harte welkom hier! :blush: :+1:

Welkom :smile:

Welkom :+1: