Even voorstellen!

Hallo mede leden,

Sinds deze week op het forum en nu al niet weg te slaan, mede dankzij mijn laatste aankoop en de keuze om een ware collectie te creëren.

Mijn naam is piet, 26 jaar oud en sinds een aantal jaar geïnteresseerd in horloges. Sinds mijn eerste horloge ben ik enorm enthousiast over de mechanische kunst en het enorme detailwerk dat er in horloges plaatsvind.

Mijn collectie bestaat momenteel uit:
Tag heuer Grand carrera Calibre 36 (stainless)

Orient triton blue nu nog op de standaard band maar een watchgecko nubeck/suede honey is onderweg.

Lumbr chronograph (support your locals) volledig werkende houten chronograaf voor de leuk.

En mijn nieuwste aanwinst de Longines master collection retrograde moonphase! Zo blij mee, wat een mooie klok. Gloedjenieuw! Nog even in het plastic aangezien ik er eerst mee naar de AD wil.

!

Ben nu aan het kijken naar de tissot gentleman 80 in deze samenstelling.image

Verder doe ik aan powerliften en wandel ik graag en geniet ik van mijn rust in het weekend aangezien ik ca 55 uur werk in de week.

Ik hoop op een leerzame tocht de komende jaren en mogen er nog vele mooie klokken bij komen.

Heel erg bedankt.

18 likes
1 like

Welkom!

Welkom en veel plezier op het HF!

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom en super mooie horloges!

Welkom op het forum, mooie horloges!

Welkom!

Welkom bij de club.

Welkom :+1:

Welkom hier.

welkom-home

welkom

Welkom op het Horloge Forum Piet en veel plezier hier gewenst! Mooie collectie heb je, o. a. die Moonphase is prachtig, succes met de aanschaf van de mooie Tissot Gentleman met massief gouden riing.

Welkom

Welkom, Piet en nog veel plezier op ons forum. Leuke collectie!

Welkom…:+1:

Welkom.

Goed om te zien dat wij gelijkenissen hebben omtrent horloge keuze.
Longines, het is voor het geld altijd een spot on keuze. Ik hou van Longines.
Tuurlijk broer en zus Omega en Tissot erg goed.
Ik heb ook goede ervaringen met de service center. Geen gedoe, en komt gemaakt terug. Eigen schuld mijn Tissot gentleman swismatic laten vallen.

1 like