Even voorstellen

Prachtig van welk bouwjaar is ie?

1 like

Beste Roland,
Dit is een FC0010-55D , nieuw gekocht april 2017.
Mvg
Harold.

1 like

Nog even dit Hans, Ik zal nog twee foto’s delen met jullie dan wordt het wel duidelijk waarom ik a: zo’n auto heb en b: altijd een degelijk klokje want ze moeten wel tegen een stootje kunnen :joy:

3 likes

Oké, het is mogelijk de voorloper van die van mij! ben dit type nog niet tegengekomen, bijzonder toch al die verschillen . ik heb die van mij in maart 2018 gekocht…
Ronduit prachtige techniek ben ook blij dat er in dit klokje Saffier glas zit dit is toch wat sterker dan gewoon mineraal glas en met mijn hobby’s :slight_smile:

Mvg,
Roland

1 like

Prachtig die twee in de Forester!

1 like

Ik weet niet of je in dit forum een link mag plaatsen als het niet mag is dit de laatste!
Hans dit is mijn auto de eerste foto was toen ik hem had op gehaald kan je vertellen zo
schoon is ie nooit meer geweest…

1 like

Van harte welkom op HF!

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Natuurlijk mag die link hier, dat zegt toch ook iets over jou!
Zo’n glimmende Forester is ook wel mooi😀.
Die Forester waar ik een proefrit mee mocht maken was de nieuwste Forester, een vriend mij heeft een Subaru Levorg (ook mooi) van bijna vier jaar oud en wilde eens kijken of een Forester iets voor hem is.
Op de testbaan is het spectaculair, maar op de gewone weg is het rijden een luxe, van de oneffenheden in de weg merk je niets.

1 like

Hebben jullie in de nieuwe E-Boxer gereden?

1 like

Welkom :+1::metal:

1 like

Welkom hier bij HF !
Jammer van die Breitling !
Zou een instrumentmaker toch geen probleem mee moeten hebben.
En ja 4x4 is geweldig maar mag niet overal meer.

1 like

Het type weet ik niet precies, het was een splinternieuwe Forester.

1 like

Dankjewel Tom,
tja ik heb mij ook vaker afgevraagd waarom zo’n merk zo slechte aftersale heeft…
Als je weet dat er een constitutie fout in je product zit zou ik alles doen om mij naam hoog te houden, b.v. door
af te spreken met je dealers dat mocht een klant te rug komen in de winkel met zo’n klacht dat dit kosten loos verholpen wordt.
Maar goed dit zijn zo van die leer momenten in je leven zullen we maar zeggen…

4x4 is zeker geweldig, maar dat is het altijd ook op asfalt, niet alleen in de bossen door modder poelen ect.
"Ik heb me nooit erg thuis gevoeld bij voorwiel aandrijving, de laatste 10 jaar voor de Subaru had ik al het genoegen weer met achterwiel aandrijving te mogen rijden ( Mercedes w124 250d ) man wat een geweldig fijne auto’s zijn dat, maar goed de alwetende overheid is van mening dat juist deze betrouwbare auto vervangen moeten worden door auto’s met een 3 cil naaimachine motor van 900 of 1200 cc die meer fijnstof uitstoten dan auto’s uit de jaren 90 en met een verwachte levensduur van !? :grimacing: ".
Het 4x4 systeem van Subaru is continu dus ook op het asfalt heb je een geweldige wegligging, het verhaal wordt te lang als ik dit allemaal ga uitleggen.
Wel een voorbeeld; toen ik net de auto had moest ik naar Enschede naar mijn ouders, op de terug weg veel verkeer en file dus Google nav zei dat het beter was om via Duitsland terug te rijden.
Ik ben daar in nooit weer terecht gekomen dat wil je niet weten ( In de zomer ) in het begin had ik het nog niet zo in de gaten maar de ene auto naar de andere ging slippen en raakte van de weg af zoveel water kwam er naar beneden en dan zit je zelf in een auto die geen krimp geeft en gewoon bestuurbaar blijft.
Dit geeft je een enorm vertrouwen in de techniek die er in zit :pray:

Even in het kort :nerd_face:

1 like

Oké bij het nieuwe type zit namelijk ook een elektromotor in de versnellingsbak was benieuwd hoe dat reed :thinking:

1 like

download

1 like

welkom Roland!

Vergelijkbare specs in mijn Citizen AT4008-51e

c47e5746210edd33dd392b1bc751ac7e92b4a40d_1_500x500

1 like

Prachtig, hoe lang heb jij deze al?
Gr. Roland

image

1 like

In 2016 via Ebay besteld.