Even Voorstellen

Ha mede horlogeliefhebbers,

Aangenaam, ik ben Glenn, 20 jaar. Sinds mijn 12e vond ik horloges, met name Rolexen erg “dik”. Sinds mijn 15e ben ik horloges ook echt gaan waarderen om de geschiedenis, design etc. Op mij 17e had ik, wat ik destijds een erg mooi horloge vond, een Breitling Avenger Seawolf bij elkaar verdiend (nog steeds in mijn collectie).

Niet lang daarna beloonde ik mezelf met het behalen van mijn VWO op een ML Aikon Automatic met blauwe wijzerplaat (in mijn optiek een prachtig horloge, met veel “bang for your buck”). Waar ik nog steeds erg blij mee ben.

En op mijn 18e, een maand voor mijn 19e verjaardag, was het zover: mijn eerste Rolex. Een prachtige 16233 :heart_eyes:
Naar mijn mening het perfecte horloge voor mij. Daar ga ik nu nog even van genieten, maar mijn volgende horloge zal zeker een 18038 worden :ok_hand:. (Jep, Rolex is mijn favoriet).

Tijdens de aanschaf van mijn horloges las ik al veel op dit forum, nu toch een account aangemaakt. Horloges zijn echt mijn passie en ik heb ook zeker plannen om er meer mee te gaan doen. Ik hoop dat ik via dit forum ook contacten kan leggen met andere horlogeliefhebbers & verzamelaars!

(fotootje van mijn 16233)

28 likes

Welkom…:+1:

Welkom, Glenn.

Welkom hier :+1:t2:

Welkom. Probeer jouw blik zo breed mogelijk te houden. Zeker in het begin, anders mis je misschien heel wat anders ‘moois’.

Uiteraard is Rolex een ok-merk :wink:

1 like

Zeker, zeker! Ik waardeer andere horlogemakers ook enorm. Maar ik wil eerst de 18038 bemachtigen en dan ga ik verder kijken :grinning:

1 like

Van harte welkom hier!

Nog even een “wristshot” erbij :ok_hand:t3:

7 likes

Welkom hier.

Welkom! Veel plezier hier. En Rolex is zeker leuk, maar uiteindelijk wil iedereen een Seiko :+1: :grin:

2 likes

Welkom!

Mijn beste,

Glenn, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom !! :+1: :+1:

Welkom!

Welkom bij de club.

Welkom!
Mooie collectie heb je zo :smiley:

Indeed young padawan

1 like

Wat een leuk verhaal over jezelf.

Mooi dat je nu (nog) zo duidelijk bent in wat je wilt. Heel veel plezier met je h- hobby

Welkom!

Welkom!