Even voorstellen

Hi Allen,

Intussen zit ik al een tijdje op het forum en ik dacht het wordt tijd voor een voorstel ronde.

Ik ben Robert, 27 jaar uit Arnhem.

ongeveer 3 jaar geleden aangestoken met het horloge virus door een aantal collega’s.

uiteindelijk 2 jaar geleden mijn eerste Seiko SKX009 gekocht en deze met wat upgrades, (ceramic bezel en saffier glas) mooi opgeleukt. Maar zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen beamen wil je toch altijd wat meer. Dus intussen de Seiko verkocht en de collectie flink uitgebreid en daar zaten ook een hoop beginnersfouten tussen.

Zo heb ik vrij smalle polsen en dacht ik vrolijk wel 46 / 43 mm horloges te kunnen hebben… bestellen ontvangen en erachter komen dat dit toch veel te groot is.

Hierdoor is mijn lievelings horloge in de collectie intussen een Tag Heuer Aquaracer op rubberen band.
Tag|500x500

De afgelopen maanden dan ook wat ‘miskopen’ online gedaan in de vorm van een Certine DS Action GMT die helaas met zijn 43mm toch echt te groot is voor mijn pols.

Achja, zo leren we bij en komen we er vanzelf achter wat we wel en niet mooi vinden!

Groetjes!

28 likes

Welkom!

1 like

Welkom! :wave:

1 like

Welkom op het HF.

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom en veel leesgenot.

1 like

Mijn beste,

Robert, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Beste Robert,
welkom op HF!

1 like

Groeten uit Arnhem!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club. De Certina is een beauty. Is die nog beschikbaar?

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom uit Apeldoorn. :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Al doende leert men. Welkom!

1 like

Welkom op dit leuke forum met deze mooie binnenkomer.

1 like

Veel plezier en wijsheid toegewenst hier op het leukste kennis platform op horlogegebied in Nederland.
photo-welcomesmileysjpg-1888353

1 like