Even voorstellen

Goedemiddag allen,

Na een aantal maanden hier wat rond geneuzeld te hebben vond ik het toch tijd om mijzelf even voor te stellen. Mijn naam is Teun en m’n leeftijd is wel te raden aan m’n gebruikersnaam. Een flink aantal jaren geleden raakte ik besmet met het horloge virus. Toch duurde het tot 2018 voordat ik mijn eerste echte horloge kocht. Vooral budget was tot die tijd een belemmerende factor. Zoals gezegd kocht ik in 2018 mijn eerste echte horloge; een nieuwe Rolex Datejust ref 116234. Het was de tijd dat er nog mooie kortingen op een nieuwe Rolex werden gegeven :speak_no_evil: Inmiddels is dit horloge van een mede forum lid. Op het moment van schrijven bezit ik een Rolex Submariner ref 124060, een Rolex Explorer II ref 216570 en een Rolex Datejust ref 16233 uit ‘89. Buiten het merk Rolex heb ik echt een zwak voor Omega en dan met name de Speedmaster. De nieuwe Snoopy komt er dus ook aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Normaliter probeer ik wel wat langer met horloges te doen maar het kan voorkomen dat ik ergens na een week of 4 klaar mee ben en dat het horloge plaats moet maken voor iets anders. Met de huidige exemplaren is dat nog niet perse het geval.

Als ik weer iets leuks heb weten te scoren zien jullie dat wel weer voorbij komen.

Groetjes, Teun

22 likes

Welkom!

Gave collectie heb je al!

2 likes

Welkom😃

1 like

Welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

welkom

1 like

Welkom.

1 like

Welkom Teun, veel plezier op HF!

1 like

Welkom Teun :+1:.

Mooie collectie heb je, wij zien hier graag foto’s :ok_hand:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom bij dit leuke forum. Je hebt al een stevige collectie opgebouwd. Wij zijn op dit forum dol op FOTO’S !!!

1 like

Welkom!

1 like

Voor degene die de foto’s willen zien; hier nogmaals

12 likes

Welkom!

1 like

Welkom en mooie collectie! Veel leesplezier.

1 like

Welkom, Teun en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ok, we hadden gevraagd om foto’s. Dit is wel weer een overdosis ! (Wel mooi).

1 like

Welkom!

1 like

Mooie collectie! En welkom natuurlijk :grinning:

1 like