Hallo horloge fanaten, ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar wilde mij nu pas voorstellen. Ik ben Iwan ,33 jaar en woon in een klein dorpje vlakbij Dordrecht.
Mijn Opa en Oom zijn al jaren fanatiek fan van Omega, Breitling en Seiko, maar jong als ik was kon het mij nooit bekoren! Wat moest ik met een horloge als ik ook de tijd kon aflezen van mijn gsm? Wijsheid komt met de jaren zeggen ze, en toen ik een klein 1,5 jaar geleden mijn eerste Tommy Hilfiger Quartz horloge kocht, gewoon om een horloge te “proberen” ging het hard. Ik begon mij te verdiepen in de materie ,en was behoorlijk gecharmeerd van de automaat. Uiteraard flink aangespoord door mijn familie Slechts 4 maanden later was mij eerste automaat een feit. Een Ingersoll bison,een mooie automaat maar met een bagger gangreserve! Nadien kwam ik erachter dat er “goedkope Chinese” uurwerken inzaten.
Welnu fast foward naar deze week ,tijd voor een serieuze hageltje nieuwe upgrade
3 toppers stonden bovenaan mijn lijst.
Longines Master Collection - moon fase
Omega Planet Ocean Big Size
Christiaan van der Klaauw Ariadne.
Het is uiteindelijk de Omega 8500 kaliber geworden, and im in loveeeee, schitterend ding!
en de Ariadne? Men moet nog iets te dromen overhouden
Bijgaande een wrist shot, excuses voor de iPhone kwaliteit
Verder hoop ik vooral nog veel te leren en te genieten van alle merken
Van harte welkom Iwan, op dit robuuste forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen.
Een mooie intro heb je!! Dank voor het delen!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Nondeju zeg, wat een mooie weer, zag er deze week nog 1 achter het glas naar me glimlachen, heb maar vriendelijk terug gelachen en ben snel doorgelopen.
Het is idd een lekker formaatje, ik heb de Longines master ook omgehad , maar die oogde met 40mm een beetje ielig om mijn pols.
De Ariadne vind ik op dit moment nog te ‘dressy’ maar man man man wat mooi!
Het is idd een lekker formaatje, ik heb de
Longinee master ook omgehad , maar die oogde met
40mm een beetje ielig om mijn pols.
De Ariadne vind ik op dit moment nog te 'dressy’
maar man man man wat mooi!
Pfff teveel keuzes en maar 2 polsen haha
Haha, zoals je al zei, je moet ook iets te dromen overhouden. Daardoor blijft de big size ook lonken. Het dragen van je PO geeft je vast ook een hoop voldoening, maar ook het dromen blijft toch leuk.