Even voorstellen

Hoi leden van HF,
Ik ben hier al een tijdje aan het rondneuzen en geniet van de passie hier op het forum. Alleen mensen die echt wat met horloges hebben, snappen wat er gebeurt en dat maakt het mijns inziens juist leuk. Ik krijg van mijn vrouw de laatste tijd wel eens de opmerking ‘het staat een beetje ongeïnteresseerd als je zo naar je horloge zit te staren’ en dat vat volgens mij goed samen waarom horloges zo leuk zijn én waarom het voor mensen die er niets mee hebben zo apart is.
Ik ben zelf eigenlijk pas dit jaar verslingerd geraakt aan horloges. Ik merk aan mezelf dat ik het vooral leuk vind om een verzameling op te bouwen met verschillende soorten horloges, zodat ik elke dag iets anders kan dragen, als ik dat wil. Ik heb onder andere een Frederique Constant, een Alpina Regulator, een vintage Oris en Universal Geneve en enkele Seiko’s. Juist een persoonlijk tintje aan horloges waardeer ik.

22 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! Foto’s zijn altijd leuk :wink:

1 like

Beste Thomas,
welkom op HF!

1 like

Ga ik doen :slight_smile:

1 like

Welkom Thom! Vergeef je vrouw niet af en toe aandacht te geven.

2 likes

UG <3

En van harte welkom

1 like

Haha goede tip. Volgens mij gaat het nog goed :wink:

Dit is hem, simpel, maar zoveel historie

5 likes

Deze heb ik een paar maanden geleden gekocht. Vind het merk prachtig, maar kan helaas niet wennen aan vintage

1 like

I love it. Een merk waar ik me zeker nog verder in ga verdiepen

1 like

Welkom en veel plezier op het forum

1 like

Welkom op het forum.

1 like

Van harte welkom. :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Welkom en veel plezier gewenst!

Dat vind ik dan weer zo jammer he. Je bent niet op een zijspoor beland, leidt geen dubieus dubbelleven, gaat niet met enige regelmaat koffie drinken bij de buurvrouw, niet op vrijdagavond de bossen in. Nee je bent een brave goedzak die zonder gêne geniet van zijn horloges en dan is het nog niet goed.

1 like

haha ze was er niet boos over, het valt meer op dat ik ineens iets met horloges heb. beter dan op je telefoon staren :wink:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom…:+1:

1 like