Hallo iedereen!
Na inmiddels al dik 3 jaar zo nu en dan het forum open te trekken om mee te lezen over van alles en nog wat, sinds kort ook zelf maar eens een account aangemaakt:)
Agoed, even een stukje over mijzelf; Ik ben Patrick, 23 jaar en sinds een kleine 2 jaar wonend en werkend in Aarau, Zwitserland. Eigenlijk sinds ik me kan heugen altijd al gefascineerd door horloges… ik kon dan ook al vanaf kleins aan ‘uren’ voor etalages staan. Nu sinds een aantal jaar is die fascinatie omgeslagen in een obsessie😄 Ben eigenlijk geïnteresseerd in zowel vintage als modern, Zwitsers als Japans… zolang het verhaal eromheen maar wat bij me losmaakt.
Ik heb momenteel in mijn ‘collectie’ een Cartier Santos Galbée 2319, Citizen NY0040 en een Rolex Datejust 16234. Het volgende horloge ligt al op de loer; Een ‘Peter Blake’ Omega Seamaster 2254, of wellicht toch een nieuwe Seamaster prof 300M… Er zijn vervelendere dillema’s om je druk over te maken…
Ik ben van plan lekker actief te zijn op het forum en ben er zeker van nog veel kennis te mogen opdoen hier, Tot snel!