Even voorstellen

Beste forumleden,

Mijn avontuur hier begon ongeveer 1,5 maand geleden met het aanmaken van mijn account op dit prachtige forum. Na maanden daarvoor te hebben meegelezen (:lees meegenoten) zonder account vermande ik mijzelf en maakte mijn account aan. Na al die tijd vond ik dit het juiste moment om mijzelf dan maar eens te gaan voorstellen. (Een dag voor mijn tentamen, maar we hebben allemaal wel eens een concentratie inzinking) Ik ben Thomas, 20 jaar oud en student Rechtsgeleerdheid (richting Fiscaal recht) in Groningen. Mijn passie voor horloges deel ik met mijn vader, echter ben ik er zelf iets te veel in doorgeslagen. Mijn eerste horloge was een simpele Seiko die ik kreeg voor mijn 16e verjaardag. Seiko
Jarenlang met plezier en trots gedragen. Helaas gedragen, want ongeveer een jaar geleden werd ik wakker, na een van mijn vele nachtelijke escapades, met een enorme kater. Ik kon mij helemaal niks meer herinneren van de avond en helaas was het horloge ook foetsie. Tot op de dag van vandaag hoop ik dat een van mijn huisgenoten dan toch eens schreeuwt: gasten van wie is dit horloge, en dat ik mijn grote vriend weer terug krijg. Gelukkig was dit niet mijn enige horloge, daarnaast heb ik een prachtige Bruno Söhnle die ik heb gekregen voor mijn 18e verjaardag.

Dan de vraag, wat nog meer?
Natuurlijk zou ik een mooie Rolex datejust 1601 willen bemachtigen en slijm ik dagelijks bij mijn vader om hem op het idee te brengen dat dit een prachtig cadeau is voor het halen van mijn bachelor over een paar jaar. Maar op de korte termijn zijn er toch andere wensen.

• De breitling navitimer, en het liefst een old navitimer
  • Een Universal Geneve Polerouter/ Compax
  • Een Vintage Heuer

Dat was het dan anders ben ik nog een uur bezig met tikken en ik hoop dat het verhaal een beetje heeft voldaan aan de standaarden van dit forum.

33 likes

Welkom op het forum! :grin:

Welkom hier bij HF !

Welkom bij de club.

Welkom

Welkom op HF

Welkom!

Welkom!

Welkom en veel plezier!

Welkom op het forum!
Veel plezier met de zoektocht naar het ideale volgende horloge (oh en succes met de zoektocht naar de Seiko) :wink:

Welkom, en de groeten van een broertje:

1 like

Van harte welkom!

Welkom.

Welkom hier.

Welkom!

welkom

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Drie jaar, dan toch. :slight_smile: Maar serieus, kut man, dat je het cadeau van je ouders kwijt bent. Tegen de tijd dat je een ouwe lul bent ga je daar nog steeds nog aan denken. Zorg dat je die BS niet kwijt raakt, is alles wat ik zeg.

Welkom hier verder, het is een vermakelijk topic.

Or did you mean a Sinn Navitimer? Want ja, die hebben de rechten op dat ding gekocht, dus het is de echte, en ze zijn nog goedkoper ook. :+1:

Tof.

Ruimschoots. Het was grammaticaal in orde, er zat een lijn in, je bent niet over “kids” begonnen en hebt nergens “me horloge” geroepen.

Hulde.

Waar zijn die andere 20 horloges dan? Kortom, het valt nog redelijk mee.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!:+1: