Even voorstellen

Beste forumleden,

Mijn avontuur hier begon ongeveer 1,5 maand geleden met het aanmaken van mijn account op dit prachtige forum. Na maanden daarvoor te hebben meegelezen (:lees meegenoten) zonder account vermande ik mijzelf en maakte mijn account aan. Na al die tijd vond ik dit het juiste moment om mijzelf dan maar eens te gaan voorstellen. (Een dag voor mijn tentamen, maar we hebben allemaal wel eens een concentratie inzinking) Ik ben Thomas, 20 jaar oud en student Rechtsgeleerdheid (richting Fiscaal recht) in Groningen. Mijn passie voor horloges deel ik met mijn vader, echter ben ik er zelf iets te veel in doorgeslagen. Mijn eerste horloge was een simpele Seiko die ik kreeg voor mijn 16e verjaardag. Seiko
Jarenlang met plezier en trots gedragen. Helaas gedragen, want ongeveer een jaar geleden werd ik wakker, na een van mijn vele nachtelijke escapades, met een enorme kater. Ik kon mij helemaal niks meer herinneren van de avond en helaas was het horloge ook foetsie. Tot op de dag van vandaag hoop ik dat een van mijn huisgenoten dan toch eens schreeuwt: gasten van wie is dit horloge, en dat ik mijn grote vriend weer terug krijg. Gelukkig was dit niet mijn enige horloge, daarnaast heb ik een prachtige Bruno Söhnle die ik heb gekregen voor mijn 18e verjaardag.

Dan de vraag, wat nog meer?
Natuurlijk zou ik een mooie Rolex datejust 1601 willen bemachtigen en slijm ik dagelijks bij mijn vader om hem op het idee te brengen dat dit een prachtig cadeau is voor het halen van mijn bachelor over een paar jaar. Maar op de korte termijn zijn er toch andere wensen.

• De breitling navitimer, en het liefst een old navitimer
  • Een Universal Geneve Polerouter/ Compax
  • Een Vintage Heuer

Dat was het dan anders ben ik nog een uur bezig met tikken en ik hoop dat het verhaal een beetje heeft voldaan aan de standaarden van dit forum.

33 likes

Welkom op het forum! :grin:

Welkom hier bij HF !

Welkom bij de club.

Welkom

Welkom op HF

Welkom!

Welkom!